Verhuizing forum

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Verhuizing forum

Bericht door kockie »

Binnenkort wordt het forum verhuisd naar een andere webhost. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend, omdat externe partijen daar geen duidelijkheid over kunnen/willen geven.

Voor de insiders: Eerst wordt de DNS server gewijzigd; deze blijft wijzen naar het oude forum. Daarna wordt de database overgezet naar het nieuw forum (is inmiddels al getest). Als het nieuwe forum draait, dan wordt de DNS omgezet en het oude forum read-only gemaakt.

Mensen in Nederland en Belgie zullen waarschijnlijk niet veel merken, maar mensen die in het (verre) buitenland zitten kunnen nog wel een dag (of meer) op de oude website terecht komen. Voor u als gebruiker verandert er niets, voor mij als beheerder wel. Het is even een klus, maar die is wel te klaren. Daarna wordt het beheer voor mij weer een stukje gemakkelijker.

ALs ik meer weet over de datum, dan zal dat in dit topic verschijnen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Verhuizing forum

Bericht door kockie »

Dns is over; de rest van het forum gaat komend weekend. Nieuwe forum draait al op de nieuwe locatie. Dit weekend gaat ook de database over.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Verhuizing forum

Bericht door kockie »

Het forum is over; alleen kampen we nog met problemen met verschillende browsers. Internet explorer werkt wel gewoon.

Wordt aan gewerkt
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Verhuizing forum

Bericht door kockie »

Probleem is inmiddels opgelost met dan aan Arthur van Xeonhosting.nl. Wiki wordt nog aan gewerkt.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Verhuizing forum

Bericht door kockie »

Wiki draait inmiddels ook, alleen vergelijkingen kunnen nog niet worden gemaakt (LaTex werkt nog niet).

Ga eerst even zingen en vanavond misschien verder puzzelen
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie