***1000 leden***

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

***1000 leden***

Bericht door kockie »

De magische grens is doorbroken. Er zijn 1000 leden aangemeld bij het ecologieforum. Lang niet iedereen is actief; maar het laat wel zien dat er groei zit in dit forum en hopenlijk ook in de ideeen die hier uitgedragen worden. Buiten die 1000 leden zijn er dagelijks vele mensen die dit forum als gast bezoeken. Ik had dit op zaterdag 28 jan 2006 17:01:48 niet kunnen bedenken.
Vandaag: Totaal aantal berichten 15466 | Totaal aantal onderwerpen 1235 | Totaal aantal leden 1000
Ik wordt er warm van.

Ga me vanavond zittende bij m'n bergkachel bezatten (met een glaasje ranja) en hoop nog vele nieuwe leden te mogen begroeten op dit forum!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
gerard
Berichten: 551
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:29

Re: ***1000 leden***

Bericht door gerard »

Gefeliciteerd Kockie,
Van mij mag je de ranja wel aanlengen met een flesje wijn!

groet,
Gerard
maarten
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2008, 22:30
Locatie: dordrecht

Re: ***1000 leden***

Bericht door maarten »

Mag ik u ook even van harte feliciteren Kockie. Het lijkt mij dat het u inderdaad een warm gevoel geeft; van mijn kant: Het is u van harte gegund!
Ik vind het leuk dat u ooit aan deze site bent begonnen.

grt Maarten

ik heb veel geleerd
Plaats reactie