Doneren voor forum

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

stompie76
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 nov 2012, 00:45

Re: Doneren voor forum

Bericht door stompie76 »

hotglass schreef:
hotglass schreef:Als bedrijven als S hell gaan sponsoren gaat iedere onafhankelijkheid binnen de kortste keren naar de kloten.
NIETS voor NIETS :evil:




Ed
Zover had ik daar nog niet aan gedacht.Maar je hebt zeker een punt.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Doneren voor forum

Bericht door deleted »

Pietje daarentegen ...
en begin april kan altijd net wat meer.

G
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

Misschien moet ik dan eerst maar eens een cursus hooghollands gaan volgen. Dan kan ik misschien toch meegaan.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door Pietje »

Jongens, jongens.... :lol: januari is nog wel een beetje erg vroeg voor een 1 aprilgrap, vinden jullie ook niet...?
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Doneren voor forum

Bericht door hotglass »

20258_Hawaiian_Seashell_Bra.jpg


De 'Shells' maar laten vallen? :lol:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Doneren voor forum

Bericht door Tim »

Nou,

We kunnen een leuk bedrag incasseren, voor wat reclame op de site tbv van s hell. Daarna gewoon de afspraak niet nakomen, schijnt vrij normaal te zijn bij dat bedrijf.

Tim
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door Pietje »

Precies. We halen de advertenties na 1 dag weg, en we vermelden gewoon dat het verwijderen van advertenties het werk van criminelen is geweest, en dan hoeven wij geen schadevergoeding te betalen. :roll:
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Doneren voor forum

Bericht door Tim »

Hihihihi,

Ben ik dan een crimineel?

Niiiiceeee...
TIm
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Doneren voor forum

Bericht door account verwijderd »

@Alle anti Shell sympatisanten / activisten, (Samson vrienden)

We moeten niet vergeten dat Shell de hoofdsponsor is van de Nederlandse Staat, elke Nederlander vaart er wel bij.
Zonder de Koninklijke Shell had het begrotingstekort nog veel hoger geweest. Hotglass heeft met president "Hollande" andere problemen voor ogen.
Mensen in Frankrijk gaan gewoon verhuizen naar Rusland bijvoorbeeld. Poetin ondertekend wel, laat het rijke geld maar komen. :wink:

De Koninklijke Shel is het vlaggenschip, het VOC schip van Nederland anno 2012, althans zo gaat dit bedrijf de geschiedenisboeken in.

Misschien moet ik gewoon zelf naar de Koninklijke Shell gaan en vragen voor sponsering.
De beste ideën komen uit een plant. Daar heb ik dit jaar een cursus voor gevolgd, daar kwam uit dat ik een plant ben, althans volgens de Belbin methode.
http://www.reynaarde.nl/competentiework ... elbin.html
http://www.reynaarde.nl/competentiework ... plant.html
Verwijderd
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Doneren voor forum

Bericht door deleted »

Je kan ook ineens aan de koninklijke Shell vragen om een forum voor je op te richten.

G

NB Belbin: Hokjesdenken over mensen is enkel interessant voor de hokjesdenken-verkopers. En ook enkel verkoopbaar aan hokjesdenken-vatbare klanten.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

VOC; de een noemt het gouden eeuw, de andere plundering van de koloniën. Ik zie het meer als het laatste.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Doneren voor forum

Bericht door Dutch John »

michel schreef:De Koninklijke Shell is het vlaggenschip, het VOC schip van Nederland anno 2012.....
......dat door de wal gekeerd zal worden. Letterlijk zelfs, momenteel in Alaska....
....althans zo gaat dit bedrijf de geschiedenisboeken in.
Aangezien we globalisering kunnen definiëren als geraffineerde en exponentiële kolonisatie, verwacht ik niet dat ze erg positief in de boeken gaan komen. Wij consumenten ook niet. Al helemaal niet als dat boekje uitkomt in een tijd dat het minder gaat, juist door de "Eeuw van de grote Verspilling".

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Doneren voor forum

Bericht door pelletpower »

Kockie, zojuist een kleine donatie gedaan. Als ik het bovenstaande Shell verhaal goed begrepen heb, krijg ik nu die Hawaiaanse Shell-poster. Klopt dat?
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Doneren voor forum

Bericht door hotglass »

Ik heb net een nieuwe oplage van 250.000 stuks van deze posters besteld in Rusland. Na aankomst worden ze gratis verspreid op de volgende forumdag :wink:
Voor Michel zoek ik nog een plantaardige versie
PHOTONEWS_10137918-004.jpg.h380.jpg.568.jpg
PHOTONEWS_10137918-004.jpg.h380.jpg.568.jpg (31.76 KiB) 13177 keer bekeken

Groet,

Ed
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

Ik zou een poster van je vorige plaatje meer waarderen....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie