Doneren voor forum

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Lunch
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 aug 2011, 13:15

Re: Doneren voor forum

Bericht door Lunch »

Zitten we trouwens in de echte wereld al op break-even?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

Wow, Boy... 20 cent per uur. Da's niet niks. Ik dacht eerder in de orde van 2 cent per uur...

Lunch, wat bedoel je met je uitspraak?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Doneren voor forum

Bericht door Chicken Power »

kockie schreef:Wow, Boy... 20 cent per uur. Da's niet niks. Ik dacht eerder in de orde van 2 cent per uur...
Ho effe, dit is niet eens rekenen, maar schuiven met de komma…
12much schreef:ongeveer 0,02 Euro per uur heeft verdiend :shock: :shock: Voor dat salaris ben ik ook liever dierenarts :lol: :lol:
kockie schreef:Lunch, wat bedoel je met je uitspraak?
Ik denk dat ie wil weten of we al enig vet op de botten hebben. Legitieme vraag, imho.

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

Nou, je ziet wel dat rekenen niet mijn sterkste kant is....

Als ik alles optel staan we nu ca 150 euro in de plus, forumdagen meegenomen. Geen vetpot dus, zeker niet als je weet dat er niet is betaald voor de schuur en omgeving tijdens de forumdagen. Als daar een plek voor gehuurd had moeten worden (of sanitair) hadden we vet in de min gestaan. Er komt dus nogal wat "liefdewerk- oud papier" bij kijken. Een vetpot is het zeker niet, uren kan ik al helemaal niet tellen, net als de moderators die het forum in de lucht houden.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Doneren voor forum

Bericht door 12much »

Ben ik ff blij dat CP oplet :lol:
Ik zou een tientje per donateur al helemaal fantastisch vinden, maar dat maak je natuurlijk helemaal zelf uit!
Ik doe mee, alleen kan ik bij Paypal niet een reden opgeven, dus dan plak je er zelf maar Tientjesdonateur aan vast. :D

en dan zet ik het op januari in mijn agenda als genomen goed voornemen voor het nieuwe jaar...
Never burn faster than your Wocket.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: 2 euro betaald, te weinig?

Bericht door kockie »

eelcovanheerde schreef:Als de 2000 leden jaarlijks 2 euro betalen is dit een heel bedrag. Als de helft 10 euro betaalt hebben we het ineens over ongeveer 10.000 euro.
Dat zou ik graag zien om alle inspanningen beloond te zien. Hou het er maar op dat nog geen 1/100 deel ongeveer een 10tje doneert
Om precies te zijn heb ik in de afgelopen 3 jaar 29 donaties via paypal gehad, het aantal via de bank weet ik zo even niet.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
stompie76
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 nov 2012, 00:45

Re: Doneren voor forum

Bericht door stompie76 »

Hallo Kockie en alle andere moderators en forumleden,

Aangezien ik geen paypal heb kan ik via die weg niks overmaken.
Graag wil ik ook een donatie van 10 euro overmaken.Kockie je mag mij een pb sturen naar waar ik het via de bank kan overmaken.

Ik vind jullie hier ontzettend goed werk doen en het kost veel tijd en energie en geld om alles te onderhouden!10 euro vind ik dan ook echt niet te veel betaald.

Als iedereen 10 euro zou doneren en er zouden duizenden euro's binnenkomen,dan profiteren we er allemaal van!Ik ben er van overtuigd dat het overige geld dan ook gebruikt wordt voor nieuwe ontwikkelingen en forumdagen.En als er genoeg geld binnenkomt,kunnen de moderators en de admin wellicht eens genieten van een leuk kerstpakket of een etentje.Wie gunt ze dat nu niet?
Liefdadigheid mag ook best een keer beloond worden!
Dus..... mensen kom op en steun de mensen die dit forum in de lucht houden.

Groet Ferdinand
ps:ik heb geen aandelen :D ,maar ben wel erg blij dat deze mensen er zijn!
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Doneren voor forum

Bericht door account verwijderd »

Dat de leden doneren dat is blijk van waardering voor dit geweldige forum.

Zelf zou ik graag aansturen op één of twee grote sponsors in de vorm van energiemaatschappijen.

Op nr. 1 staat bij mij de Koninklijke Shell, dat zet tenminste zoden aan de dijk.
Op nr. 2 staat bij mij Essent.

Ik zou het geweldig vinden om met de Shell rond de tafel te gaan zitten, het is een Nederlands bedrijf en is tot veel bereidt denk ik....
Als we hiermee een x-bedrag kunnen ophalen, kunnen we de boel gaan upscalen naar een higher level.
Wie weet zijn ze bereidt tot een x euro per jaar te gaan, of hebben ze zelf een goed voorstel.

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. En niet geprobeerd is altijd mis.
Je moet zelf de slingers ophangen, niemand doet het voor je. :mrgreen:
Verwijderd
stompie76
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 nov 2012, 00:45

Re: Doneren voor forum

Bericht door stompie76 »

Goed bezig Michel,

Ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt?
Het zou een hele grote waardering zijn voor de mensen die dit forum in de lucht houden.

Groet Ferdinand
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Doneren voor forum

Bericht door account verwijderd »

@Ferdinand,
Ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt?
Niet ik, maar Rits kan nog beter rond de tafel zitten met de Shell, of samen, dat kan ook.
Ritseart (modd) heeft hier talenten voor. Dat is onze financieël expert, heb ik al eerder gemeld.
Het zou een hele grote waardering zijn voor de mensen die dit forum in de lucht houden.
Er zit muziek in de grond, alleen moet je het de grond uit krijgen,
De muziek vertalen naar finance dat is even de issue nu.
Verwijderd
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Doneren voor forum

Bericht door hotglass »

Als bedrijven als S hell gaan sponsoren gaat iedere onafhankelijkheid binnen de kortste keren naar de kloten.
NIETS voor NIETS :evil:
Ik haak dan direct af..

Voorlopig vind ik dat iedereen goed werk doet op een geweldige manier, dat zie ik graag voortbestaan.

Ed
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door Pietje »

michel schreef:Ik zou het geweldig vinden om met de Shell rond de tafel te gaan zitten, het is een Nederlands bedrijf en is tot veel bereidt denk ik....
Als we hiermee een x-bedrag kunnen ophalen, kunnen we de boel gaan upscalen naar een higher level.
Wie weet zijn ze bereidt tot een x euro per jaar te gaan, of hebben ze zelf een goed voorstel.
Michel, ik heb een afspraak geregeld bij S hell Solar, eind maart begin april.

Ik vond januari wel heel vroeg... lol:

Pietje
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Doneren voor forum

Bericht door hotglass »

hotglass schreef:Als bedrijven als S hell gaan sponsoren gaat iedere onafhankelijkheid binnen de kortste keren naar de kloten.
NIETS voor NIETS :evil:




Ed
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Doneren voor forum

Bericht door Chicken Power »

Ed, + 10

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Doneren voor forum

Bericht door kockie »

Wees niet bang Ed. Shell en Kockie gaan niet goed samen. Ben er ook niet commercieel genoeg voor....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie