Forumlid geband

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Forumlid geband

Bericht door kockie »

Er is net een forumlid gebanned omdat hij mijns inziens bedreigingen uitte aan het adres van andere forumleden. Hier zitten we met z'n allen niet op te wachten. Deze meneer heeft de twijfelachtige eer om de eerste te zijn die hier een ban te pakken heeft :!:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Forumlid geband

Bericht door hotglass »

Bedankt voor het verwijderen van deze negatieve "input".
mark
Berichten: 517
Lid geworden op: 31 jan 2006, 20:19
Locatie: maartensdijk

Re: Forumlid geband

Bericht door mark »

Tja, je hebt gelijk Kockie. Hoewel ik net wat leuke opemerkingen had Jan in het topic waarin het te bont maakte. Hij had een mooi voorbeeld kunnen stellen maar greep toch naar het smoesjes blik met zijn verhuizing. Jammer maar de negatieveteit en respectloosheid ga ik zeker niet missen.

groet Mark
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumlid geband

Bericht door kockie »

We hebben een 2e echte ban. De heer Car isfire (spatie ivm censuurregel) is vandaag gebanned.

Meneer maakte continu reclame voor zijn nog niet bestaande product en heeft zelfs een aantal forumleden een commercieel voorstel gedaan. Na het door mij aanpassen van zijn reclamenaam begint meneer bedreigingen aan het adres van de forumbeheerder te uiten via pb's en via verschillende emailadressen van mijn werk.

Dit kan natuurlijk niet door de beugel en als dit doorgaat overweeg ik om aangifte te doen bij de politie. De door hem gestarte onderwerpen zijn geparkeerd op een niet openbaar gedeelte van dit forum zodat het eventueel gebruikt kan worden om aangifte te doen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Forumlid geband

Bericht door hotglass »

@kockie, wat heerlijk deze opruiming. Vanaf de eerste aanwezigheid van deze mijnheer heb ik me verbaasd over hoe hij het vuurtje brandend wist te houden zonder dat ik er ook maar enige tastbare informatie aan over wist te houden. Daarbij heb ik de kans dat ik al zijn informatie slecht gelezen heb of eenvoudig niet begrepen natuurlijk ook overwogen :fff

Groet

Ed
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumlid geband

Bericht door kockie »

ach, ik had gewoon eerder mjn intuitie moeten volgen. Ik had m al een keer verwijderd, had gewoon herhaald moeten worden. Volgens mij heeft Chris een iets andere kijk op de wereld dan wij.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
tiho
Berichten: 297
Lid geworden op: 07 mei 2011, 15:15

Re: Forumlid geband

Bericht door tiho »

Misschien is het een idee om het vrolijke tekstje onder zijn naam te verwijderen.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumlid geband

Bericht door kockie »

Ik vind m eigenlijk wel leuk. In zijn geval ook nog de waarheid. Iemand tegen?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
tiho
Berichten: 297
Lid geworden op: 07 mei 2011, 15:15

Re: Forumlid geband

Bericht door tiho »

Hoe het geschreven is, is eigenlijk ook wel tekenend voor hem. Geen touw aan vast te knopen :D
Deurdranger
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2012, 21:34

Re: Forumlid geband

Bericht door Deurdranger »

ik weet niet over wie het hier gaat, maar het lijkt mij niet verstandig om hier op het forum daar meningen over te geven. Tot zo ver mijn mening.
cjm
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:16

Re: Forumlid geband

Bericht door cjm »

Geen discussie over mogelijk.
Bedreigingen en zeker irl gericht is maar 1 antwoord op mogelijk, ongeacht.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Forumlid geband

Bericht door kockie »

En een derde. Lightcontroll heeft onomwonden bedreigingen aan mijn adres geuit. Was het niet eens met mijn moderatieacties, maar die waren mijns inziens allemaal volgens de forumregels. Omdat zijn toon op het forum toch al niet al te vriendelijk was heb ik zijn posts aangepast.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie