bericht per e mail

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
edvdvoort
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 mei 2010, 22:18
Locatie: overdinkel

bericht per e mail

Bericht door edvdvoort »

beste ,
zojuist verschijnt er een bericht op mijn e mail als reactie in mijn lijntje hoog rendement schone hout cv
echter is het bericht dd 6 juni 2010 20:15 van bas-hilversum hier niet te zien :(

groet

ed
edvdvoort
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 mei 2010, 22:18
Locatie: overdinkel

link niet te zien in huiselijk....

Bericht door edvdvoort »

beste kockie het bericht staat in de link in mijn e mail die van jouw mailadres komt dus daarnaartoe terugsturen heeft volgens mij geen zin. de link is wel van ecologieforum maar hij is niet op de juiste plaats in het verwarming/ energiegedeelte te lezen

groet , ed
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: bericht per e mail

Bericht door kockie »

Ik heb je berichtjes maar samengevoegd. Aan de hand van de email die ik van je gekregen heb, lijkt het of je een PB hebt gekregen en niet dat er een bericht is gepost. Als je de tekst voor iedereen leesbaar in het forum wilt laten verschijnen, moet je dat of zelf doen (knippen en plakken) of aan Bas-Hilversum vragen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie