wolven

land- en tuinbouw, voeding

Moderator: Moderators

pelletpower

Re: wolven

Bericht door pelletpower » 28 mei 2018, 20:14

Toch wel bizar, bescherming zoeken tegen wolven. Met 17 miljoen mensen... Dan is Nederland dus toch niet zo vol?

jwardenier

Re: wolven

Bericht door jwardenier » 29 mei 2018, 08:25

Lieve , dat geeft toch een hele andere kijk op het gebeuren ,2,5 m hoge afrastering .
Bossie , ik heb een afrastering rondom staan meen iets van 80 cm hoog ,60 cm gaas met hierboven een gladde draad en daarboven een stroomdraad , goede tip om aluminium draad te trekken ,om de stroomsterkte te behouden .
Wolf 3 is inmiddels ook gearriveerd komt van af de andere kant en zit nu in een natuurgebiedje bij Staphorst ,en dat is akelig dichtbij nog geen 10 km .
Ook deze heeft totaal geen angst voor de mens ,is overdag gefilmd en liep langs de weg en in het open veld .
De vlechthaag staat op mijn lijstje ,nog wel uitzoeken hoe en waar te kopen ,het landschap zal ik ook benaderen .
Isolatoren voor de afrastering heb ik ,al zal indien het raster omhoog moet er nog wel weer wat gehaald moeten worden ,o a palen en draad .
Pellet ,je zou zeggen dat hier geen wolf tussen past , helaas ze zijn er dus .
Die in Groningen zit ver genoeg weg , de andere 2 zitten op 10 en 17 km afstand ,terwijl hun jacht gebied 50 km rondom is naar ik gehoord heb .
Helaas worden er ook verhaaltjes verteld ,dus of dit waar is ?
De dieren stallen ga ik zeker doen ,maar nu met het mooie weer laat ik ze graag buiten .
Wat dan weer niet bij mijn bedrijfsvoering past , hierdoor moet ik meer gaan voeren of gras maaien terwijl ze het zelf kunnen .

Plaats reactie