Iemand ervaring met directplant.nl (hazelaar & duindoorn)

land- en tuinbouw, voeding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
alefarendsen
Berichten: 564
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:19

Iemand ervaring met directplant.nl (hazelaar & duindoorn)

Bericht door alefarendsen »

Hallo,

ik heb een groot en hoog bed in de boomgaard achter aangelegd (meer een rug dan een bed eigenlijk). Dit wil ik onder andere gaan beplanten met hazelaar en duindoorn. Dient voornamelijk als bescherming tegen wind voor een toekomstig stuk land wat daarachter ligt waar ik wat plannen mee heb.

Ik kwam bij directplant.nl terecht en zie daar allerlei plantgoed voor (vind ik) niet al te gekke prijzen. Hazelaar variërend van €0.70 tot €8.50 voor een hazelaar bijvoorbeeld (afhankelijk van grootte en ras). Ik heb er niet extreem veel nodig en vind dan enkele tientjes voor een paar goede planten het wel waard.

Datzelfde geldt overigens ook voor de duindoorn, die directplant.nl voor minder dan €1 aanbiedt?

Heeft iemand ervaringen met directplant.nl of andere ideeën voor plantgoed?

dank,
Alef
jorisjoris
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2016, 12:21
Locatie: in de polder

Re: Iemand ervaring met directplant.nl (hazelaar & duindoorn

Bericht door jorisjoris »

Ja, wij hebben hier regelmatig wat bij ze gekocht, altijd goede kwaliteit ontvangen. Hun groei garantie heb ik nog nooit hoeven te gebruiken, tot nu toe is alles uitgelopen wat er is besteld, voornamelijk struiken en planten, maar ook een enkele fruitboom.
JantjeV8
Berichten: 4023
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Iemand ervaring met directplant.nl (hazelaar & duindoorn

Bericht door JantjeV8 »

Mijn ervaring is dat ze niet hebben wat ik zoek: 4 x sierappel, malus Rudolfh of Everest op 5 meter hoogte.
Plaats reactie