Vrachtracer

vervoer (elektrische auto's, ligfietsen e.d.) en techniek

Moderator: Moderators

mro
Berichten: 611
Lid geworden op: 15 nov 2014, 12:10

Re: Vrachtracer

Bericht door mro »

Haha, proficiat en join the club! :)

Hier van begin 2013 twee bullitts en die worden heel veel gebruikt: voor het werk, vakantie, boodschappen,... beste aankoop ooit.

Inderdaad duur maar wel supersterk en efficiënt.
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Re: Vrachtracer

Bericht door Pieke »

Ik kwam nog een leuke tegen.
Bijlagen
laadfiets.jpg
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Vrachtracer

Bericht door kockie »

Ik zou Ingir dat wel eens willen zien doen op z'n speedfiets :) Hoge snelheids klinkers krijg je dan!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
alefarendsen
Berichten: 564
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:19

Re: Vrachtracer

Bericht door alefarendsen »

mro schreef: 01 nov 2017, 10:57 beste aankoop ooit.

Inderdaad duur maar wel supersterk en efficiënt.
Nou, ik ga nog niet zover dat ik het mijn beste aankoop ooit ga noemen, maar ik zei vandaag onderweg terug van Amsterdam naar Muiden tegen m'n meisje wel dat als dit zo doorgaat, het in ieder geval de aankoop van dit jaar is (mag ook wel natuurlijk :shock: ). We zijn nu 3 weken onderweg, en hebben de auto 3 of 4 keer gebruikt, waarvan maar een keer binnen een straal van 20km. Het ding fiets echt fantastisch, en ik heb er echt al van alles op vervoerd. Natuurlijk de kids (vandaag lekker naar amsterdam geweest), stro (4 balen past met prima), 100kg puin, 80kg varkensvoer... En rij eigenlijk nooit minder dan 20pu. Wat een top ding.

We zitten er over te denken om volgende zomer de vakantie er maar mee te gaan doen. We zullen zien.
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Vrachtracer

Bericht door Dutch John »

Voor mij niet de dankbaarste aankoop, wel het meest dankbare knutselobject. Nog nooit iets gebouwd met zo weinig middelen en tijd, dat zoveel gebruikt wordt. Toch zeker die eerste fiets: het multifunctionele werkpaard. De racer blijft voor de langere afstanden ideaal, ondanks het mindere comfort. Hij heeft nu de eerste 1.000 km op de teller staan en ik ben nog maar één keer ingehaald door een andere fietser. Een gefrustreerde wielrenner in vol ornaat, compleet met stoere zonnebril, die ik even tevoren zelf voorbij gejakkerd was...... In m'n werkjas en stampend op m'n bouwkisten......

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Vrachtracer

Bericht door pelletpower »

Da s het betere dikke benen werk!

Mooi Alef, da s een grote stap weer.
mro
Berichten: 611
Lid geworden op: 15 nov 2014, 12:10

Re: Vrachtracer

Bericht door mro »

@DJ

Jouw fietsen zien er inderdaad uitstekend uit; mooi model, praktisch, snel,...

Een commerciële geest begint er een bedrijf mee ;)

@Alef

Moest je facebook hebben dan kan je lid worden van de Bullitt Universal Owners, aantal leden momenteel: 2905.

This page is dedicated to all #Bullitteeeers, #Bullitt Owners and Lovers around the world.
News, Pics,Tips, Help, Sale and Stories about the Bullitt.
Plaats reactie