Aankoop Bakfiets Triobike Boxster ipv een wagen

vervoer (elektrische auto's, ligfietsen e.d.) en techniek

Moderator: Moderators

JantjeV8
Berichten: 4014
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Aankoop Bakfiets Triobike Boxster ipv een wagen

Bericht door JantjeV8 »

Jo(ram) schreef:driewielers he. Met mijn Fietskar(2 kinderen en wat boodschappen) haalde ik vlot 25km per uur en meer. Nu hoop ik (op rechte stukken) toch op minstens 20... met bakfiets.
Da's sowieso al een beste snelheid, op een gewone fiets zonder lading.
Jo(ram)
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2016, 16:53

Re: Aankoop Bakfiets Triobike Boxster ipv een wagen

Bericht door Jo(ram) »

Iemand ervaring met een urban Arrow zonder trapondersteuning? De meeste kopen hem met ondersteuning. Maar mij zegt het niets. Mijn vrouw heeft een gewone elektrische fiets en ik vind dit niet leuk. Ik ben een geoefende fietser en vind het juist een uitdaging te fietsen zonder ondersteuning. Nu heb ik wel interesse in die Urban Arrow Family. De meeste mensen rijden er elektrisch mee en als je alles leest zou je denken dan het bijna onmogelijk is om met een gewone 2-wiel bakfiets te fietsen? iemand ervaring mee?
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Aankoop Bakfiets Triobike Boxster ipv een wagen

Bericht door Krelis »

Jo(ram) schreef:Iemand ervaring met een urban Arrow zonder trapondersteuning? De meeste kopen hem met ondersteuning. Maar mij zegt het niets. Mijn vrouw heeft een gewone elektrische fiets en ik vind dit niet leuk. Ik ben een geoefende fietser en vind het juist een uitdaging te fietsen zonder ondersteuning. Nu heb ik wel interesse in die Urban Arrow Family. De meeste mensen rijden er elektrisch mee en als je alles leest zou je denken dan het bijna onmogelijk is om met een gewone 2-wiel bakfiets te fietsen? iemand ervaring mee?
amsterdammers?
Plaats reactie