Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Hier worden verschillende vormen van windenergie besproken

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adriaan Kragten
Berichten: 651
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door Adriaan Kragten »

Met ingang van 1-12-2017 werk ik niet langer op commerciële basis. Dit houdt in dat ik geen betaalde ontwerpopdrachten meer aanneem en dat de VIRYA-ontwerpen waarvoor in het verleden een licentie vereist was niet langer meer leverbaar zijn. Kragten Design blijft wel bestaan maar de activiteiten blijven beperkt tot het overdragen van kennis via meer dan 60 gratis KD-rapporten en via handleidingen van zeven gratis kleine VIRYA-windturbines. Meer informatie over deze verandering is te vinden in de folder van Kragten Design onder het menu "home" op mijn website www.kdwindturbines.nl.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door kockie »

Ga je van je pensioen genieten? Het zij je van harte gegund met zoveel activiteiten!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
mro
Berichten: 611
Lid geworden op: 15 nov 2014, 12:10

Re: Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door mro »

Net uw "memoires van een motorsleutelaar' uitgelezen, zeer mooi!
Adriaan Kragten
Berichten: 651
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Re: Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door Adriaan Kragten »

Van al mijn rapporten die ik geschreven heb, oogst ik met "Memoires van een motorsleutelaar" de meeste lof. Zelfs Engelstaligen zijn nieuwsgierig wat er onder het menu "No wind energy" te vinden is en omdat voor hen het eerst alleen maar plaatjes kijken was, heb ik er ook nog een Engelse vertaling van gemaakt. Iemand vroeg zelfs of hij het in het Fins mocht vertalen. Ik heb ooit aan het Eindhovens Dagblad voorgesteld om elke zaterdag een verhaaltje op te nemen maar zij vonden dat het voor een te specifiek publiek was en zijn er niet op ingegaan. Ik denk dat het niet alleen voor motorrijders interessant is en dat juist mensen uit Eindhoven de situaties zullen herkennen die erin beschreven worden.
Adriaan Kragten
Berichten: 651
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Re: Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door Adriaan Kragten »

Per 1-1-2018 is Kragten Design niet langer ingeschreven bij de Kamer van Koophandel maar mijn website www.kdwindturbines.nl zal zo lang mogelijk gehandhaafd blijven en ik zal technische vragen over windturbines op dit forum blijven beantwoorden.
Sandman79
Berichten: 1043
Lid geworden op: 15 dec 2011, 11:48

Re: Kragten Design niet langer een commercieel bedrijf

Bericht door Sandman79 »

Super, en geniet van uw pensioen :)
Plaats reactie