Alle openbare KD-rapporten over kleine windmolens gratis

Hier worden verschillende vormen van windenergie besproken

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adriaan Kragten
Berichten: 651
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Alle openbare KD-rapporten over kleine windmolens gratis

Bericht door Adriaan Kragten »

Aangezien ik al een aantal jaren met pensioen ben, heb in niet langer inkomsten nodig uit de verkoop van mijn (Engelstalige) KD-rapporten over kleine windmolens. Ik heb daarom besloten dat vanaf nu alle openbare KD-rapporten door iedereen gratis gekopieerd mogen worden. Dit betreft tien extra rapporten met voormalige prijzen tussen € 20 en € 40. Mijn belangrijkste rapport is zeker KD 35: Rotor design and matching for horizontal axis wind turbines. Rapport KD 196 geeft vragen en antwoorden over elk hoofdstuk van KD 35 in het Engels en het Nederlands. Een lijst met alle 46 gratis KD-rapporten wordt gegeven als het eerste onderwerp van het menu KD-reports op mijn website: http://www.kdwindturbines.nl. Alle rapporten hebben een tamelijk lange titel die een goede indruk geeft van de inhoud.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Alle openbare KD-rapporten over kleine windmolens gratis

Bericht door deleted »

Adriaan,

Dat is een mooi gebaar.
Daar zit een bult werk in.

Respect.

G
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Alle openbare KD-rapporten over kleine windmolens gratis

Bericht door kockie »

Adriaan,

Ik heb ze nog niet direct nodig, maar vind het prachtig dat je dat doet! Mijn complimenten!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie