Water geheugen

waterzuivering en waterbesparing, afvalverwerking en dergelijke.

Moderator: Moderators

account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

Water schijnt een intern geheugen te hebben, het watergeheugen. Dit is al een aantal keren
proefondervinderlijk aangetoond door verschillende wetenschappers.

Door de recycling van afvalwater heeft dit voor de mens een negatief effect.
Dit omdat het water niet voldoende gereinigd wordt m.b.t. het wissen van het interne geheugen.

Het intern geheugen van het water is hoofdzakelijk een afspiegeling uit het verleden. Water onthoudt
bijvoorbeeld of het in een accu als zuur heeft gedient of dat het gemengt is met melkzuur uit een koe.

Ik denk dat water beter verkoopbaar is in flessen als je het een speciale neutraliserende behandeling geeft.
Natuurlijk geen jomanda instralingstechnieken maar anders.
Een neutraal hoogfrequent dynamisch water in flesvorm is beter dan een barleduc flesje is de stelling.
Oerwater met een hoogfrequent upgrade zegmaar.
Verwijderd
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Water geheugen

Bericht door Dutch John »

Hmmm. Da's de tweede keer in een paar weken dat ik dit hoor. Een paar weken geleden mocht ik het ervaren als "remedie" tegen een allergische reactie. Een geestelijk zeer gezonde en met beide benen op de grond staande kennis opperde wat van dit vitale water te vernevelen en te inhaleren. Allergie daags erna voorbij. Maar lag het aan dat water? Geen idee. Sta er nog steeds sceptisch tegenover, maar ben wel bereid het eens vaker te proberen.

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

Water heeft idd een genezende werking als het echt in neutrale topvorm is.

Waarom is dit water niet te koop?
Verwijderd
Gebruikersavatar
frans
Berichten: 678
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:50
Locatie: Gorredijk/ Friesland

Re: Water geheugen

Bericht door frans »

Ik ga er van uit dat het water dat we drinken nu niet het water is dat uit een waterzuiverings installatie komt.
Zo schaars is het water bij ons (en een hoop andere delen van de wereld) nog niet.
Overigens als ik de reclame :mrgreen: mag geloven dan komt het flessen water altijd uit plekken van de tijd dat het leven nog goed was op aarde, men had toen in ieder geval nog niet zoveel chemische troep ontdekt.
Waar zelfcensuur begint houdt de vrijheid op.
Herbert
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jul 2010, 10:01

Re: Water geheugen

Bericht door Herbert »

"Oerwater"?Al het water is "oerwater"
Het is een kringloop en als het water geheugen zou hebben komt er bij jou uit de kraan nu de zeik van een dinosaurus.
Herbert
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jul 2010, 10:01

Re: Water geheugen

Bericht door Herbert »

Dutch John schreef:Hmmm. Da's de tweede keer in een paar weken dat ik dit hoor. Groet,
DJ
Als je iets vaak genoeg hoort begin je het te geloven,wees gerust het is menselijk.
De hele psychologie is er op gebaseerd.
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

Ik wist het niet en geloofde het in het begin ook niet.
Nadat ik een boek had gelezen, "verboden wetenschap" geloofde ik het nog niet omdat
ik het niet begreep.
Na een speurtocht ben ik toch van mening dat water een intern geheugen met zich meedraagt.

Eén van de methode's om het interne geheugen van water aan te tonen is als volgt, dit
is een eigen interpretatie/voorbeeld zoals ik het me voorstel en wetenschappers hebben
soortgelijke gevallen aangetoond :

1.Menselijk bloed bestaat uit o.a. uit water.
2.Verdun het bloed met water totdat het bloed microscopisch niet meer is aan te tonen, ofwel veelvuldig verdunnen.
3.Meng het overblijfsel met ziekten zoals waterpokken of andere ziekten die het menselijk bloed van nature te lijf gaat.
4.Je zal zien dat het eindproduct, zuiver water de ziekte bestrijdt zoals de eigenschappen van bloed dat vroeger ook hebben gedaan. De mate waarin de eigenschap nog intact is, is mij nog onbekend.

@Herbert,
Wat doe jij voor werk?
Verwijderd
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Water geheugen

Bericht door kockie »

Dat laatste kan ik wel uitleggen. Zuiver water zal virussen kapot maken door osmotische werking. Virussen hebben een biologische drager nodig om te kunnen overleven. Al kan het ene virus langer zonder zo'n drager dan een andere
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: Water geheugen

Bericht door account verwijderd »

@Kockie,

Zeer strakke opmerking, had er zelf nog niet aan gedacht.
Misschien is dit wel de medicinale verklaring voor Dutch John.

Een bekende van mij heeft een mobiel osmose apparaat ingebouwd in een bus.
Zou je hier het genezend drankje mee kunnen maken?
Misschien heb ik vroeger te veel naar de smurfen gekeken en met name na gargamel....
Verwijderd
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Water geheugen

Bericht door Tim »

Kockie,

Moet een "organisme" niet een celwand hebben om onder invloed te kunnen staan van osmotische krachten. Voor wat ik geleerd heeft een virus geen celwand.

Tim?
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Re: Water geheugen

Bericht door Brit »

Tim schreef:Moet een "organisme" niet een celwand hebben om onder invloed te kunnen staan van osmotische krachten. Voor wat ik geleerd heeft een virus geen celwand.
Ten eerste, alle organische cellen hebben een celmembraam en alleen plantaardige cellen hebben een celwand. Virussen hebben geen celwand en zijn eigenlijk ook geen cellen, maar celkernen, die simpel gezegd beschermt worden door eiwitten.

De rest laat ik aan Kockie over....... :wink:

Groetjes Brit
Groeten, Brit.

Ik bekijk het liever vanaf de andere kant.....
Albert van WdJ
Berichten: 1534
Lid geworden op: 05 jan 2009, 12:09
Locatie: regio Dordrecht

Re: Water geheugen

Bericht door Albert van WdJ »

Brit schreef:en alleen plantaardige cellen hebben een celwand.
@Brit,

Bacteriën en schimmels hebben ook celwanden.
En het verhaal over virussen klopt wel voor algemeen gebruik (om het even duidelij te onderscheiden van andere vormen), maar wat betreft hun inhoud en uitwendig membraan ligt het heel ingewikkeld, vanwege de vele verschijningsvormen.

Albert
Change, before you have to.
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Re: Water geheugen

Bericht door Brit »

Albert van WdJ schreef:Bacteriën en schimmels hebben ook celwanden.
Klopt, daarom behoren ze ook tot het plantenrijk :mrgreen:
Albert van WdJ schreef:En het verhaal over virussen klopt wel voor algemeen gebruik (om het even duidelij te onderscheiden van andere vormen), maar wat betreft hun inhoud en uitwendig membraan ligt het heel ingewikkeld, vanwege de vele verschijningsvormen.
Mee eens, het was gewoon een mooie uitleg over virussen die ik ooit eens had gehoord. Dat het in de praktijk zo niet werkt en veel ingewikkelder is, zal ik direct toegeven..... :wink:

Groetjes Brit
Groeten, Brit.

Ik bekijk het liever vanaf de andere kant.....
Albert van WdJ
Berichten: 1534
Lid geworden op: 05 jan 2009, 12:09
Locatie: regio Dordrecht

Re: Water geheugen

Bericht door Albert van WdJ »

Brit schreef:
Albert van WdJ schreef:Bacteriën en schimmels hebben ook celwanden.
Klopt, daarom behoren ze ook tot het plantenrijk :mrgreen:
Woww!.... Brit,

't is daar in Nieuw Zeeland echt anders dan hier :mrgreen:

Albert
Change, before you have to.
Brit
Berichten: 801
Lid geworden op: 25 okt 2007, 20:37
Locatie: Christchurch

Re: Water geheugen

Bericht door Brit »

Albert van WdJ schreef:'t is daar in Nieuw Zeeland echt anders dan hier
Jaahaa, een hoop meer flora en fauna, en een flinke hoeveelheid minder Homo sapiëns(en) :lol:
Je hebt gelijk, ik had het plantenrijk beter als flora kunnen benoemen. Foutje is Homo sapiëns-lijk :oops:
Groeten, Brit.

Ik bekijk het liever vanaf de andere kant.....
Plaats reactie