bezinkingskamers

waterzuivering en waterbesparing, afvalverwerking en dergelijke.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Esti
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2010, 17:52

bezinkingskamers

Bericht door Esti »

hallo,
heeft er misschien iemand informatie over bezinkingskamers? Ik moet een presentatie geven maar ik vind weinig informatie over het onderwerp.
groetjes!
Esti
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: bezinkingskamers

Bericht door Chicken Power »

Het is de organsatie kennelijk niet helder dat ze de verkeerde spreker heeft gevraagd.

Groet, Cp
Verwijderd.
Esti
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2010, 17:52

Re: bezinkingskamers

Bericht door Esti »

wauw, dat is nog eens een leuk antwoord. Ik vraag hier gewoon om wat informatie en dan krijg je zoiets...
Ze hebben me niets gevraagd, de opdracht is me opgelegd. Mijn mede werker en ik hebben al veel boeken opengetrokken en al veel gegoogled maar vinden er beide weinig over. Ik dacht op deze manier misschien wat nuttige informatie te sprokkelen, maar een antwoord en wat basic vriendelijkheid is op dit forum blijkbaar ver zoek...
Blijfhopen
Berichten: 337
Lid geworden op: 23 okt 2008, 13:47

Re: bezinkingskamers

Bericht door Blijfhopen »

Esti,
Al gedacht aan:fabrikanten van bezinkingskamers, water- of zuiveringsschappen.
Wellicht De Twaalf Ambachten. Daar werken ze wel niet met die dingen, maar misschien kunnen ze je op weg helpen.
Groeten,
Blijf hopen.
GdeJ denkt met u mee.
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: bezinkingskamers

Bericht door Chicken Power »

Esti schreef:wauw, dat is nog eens een leuk antwoord.
Buiten dat, voel ik aan mijn water dat mijn reactie waarschijnlijk nog gepast is ook.
Esti schreef: Ik vraag hier gewoon om wat informatie en dan krijg je zoiets...
Het wordt uit jouw context niet helder wat en waarom je iets wilt weten, zo kan beantwoorder ook nooit een beter gepast antwoord geven.
Esti schreef:Ze hebben me niets gevraagd, de opdracht is me opgelegd. Mijn mede werker en ik hebben al veel boeken opengetrokken
In weerwil van de analogie met het onderwerp ‘ontwerp boiler’ van sc4, wijkt jouw vraagstelling dermate af dat je geen opleiding volgt en je ‘medewerker’ geen medeleerling is? En mocht het zo zijn dat jullie van België zijn, is dat slechts zuiver toeval?
Esti schreef:en al veel gegoogled maar vinden er beide weinig over.
Ik kom aan 5 pagina’s. Die jij kennelijk niet doorwrocht hebt.
Esti schreef:Ik dacht op deze manier misschien wat nuttige informatie te sprokkelen, maar een antwoord en wat basic vriendelijkheid is op dit forum blijkbaar ver zoek...
Je hebt een duidelijk antwoord gekregen, geheel in overeenstemming naar de kwaliteit van je vraagstelling.

Waar je de vriendelijkheid mistte, is dat alleen aan jezelf te wijten. Gebrek aan goede formulering van je achtergronden, en zeer aantoonbare zwakke eigen researche.

Ik ben voorstander van een keiharde aanpak van opportunistische en vooral luie leerlingen, die het internet willen gebruiken om hun studiewerk te laten doen. De zweep erover, zonder onderscheid des geloofs!

Aan je werk, vlerk! En zoek ook is op IBA.

Het is nu aan jou om zaken te verhelderen, maar ik ben er bang voor dat we er nooit meer wat van horen.

Groet, Cp
Verwijderd.
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: bezinkingskamers

Bericht door nck »

Chicken Power schreef:Aan je werk, vlerk! En zoek ook is op IBA.
Amen :lol:
Vinden wanneer je stopt met zoeken
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: bezinkingskamers

Bericht door Chicken Power »

Excuus, wat ik nog even vergeten was, in geval van atheïstisme, evenzeer de zweep er over!

Groet, Cp
Verwijderd.
Esti
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2010, 17:52

Re: bezinkingskamers

Bericht door Esti »

Dankjewel Blijven Hopen voor het fatsoenlijke en nuttige antwoord...

de rest hier, jullie zijn echt zielig...
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: bezinkingskamers

Bericht door Chicken Power »

Dus ook niks gevonden op IBA?

Groet, Cp
Verwijderd.
Plaats reactie