Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

Ecologieforum

Welkom op het forum over ecologie en energie. U bent hier van harte welkom om vragen te stellen en voor discussie.
Het is momenteel 29 Mrt 2017, 06:20

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Senseo quadrante
BerichtGeplaatst: 10 Nov 2015, 13:13 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Zo wat een microscoop.... Ik was al helemaal blij met m'n 3,5 keer vergrotende loupebril met lamp (voor m'n werk).

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.

Profiel  
Reageer met citaat  

Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2015, 13:50 

Het vervangen van de hardware (scherm, lightning connector, speaker, mic etc.) is te doen. Het venijn zit in de compatibiliteit van de software. Update je naar nieuw iOS? Gefeliciteerd! Vanaf heden krijg je standaard vertraging bij het uitvoeren van bepaalde taken. Je toestel wordt toch al een dagje ouder heh? Het verhaaltje dat de software zwaarder is en dat de processor en het werkgeheugen het minder goed verwerken kunnen, daar wil ik niet aan. :lol:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 10 Nov 2015, 14:24 
Moderator
Gebruikers-avatar

Sjoemel-software nieuwe stijl...?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 10 Nov 2015, 14:51 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Het flauwe is dat je na een update niet meer terug kunt naar de oude versie. Planned obsolescense....

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015, 08:16 

Niet alles op de fabrikant afschuiven:

Ik wij hebben een auto, >10 jaar oud, ondertussen half milj op de klok, en met enkele (kleine) reparaties is dat ding prima op de been te houden. Niks mis mee, top comfort. Fabrikant heeft een prima en met eenvoudig onderhoud een prima langlevend product geleverd.

Alleen, Utrecht mag ik er niet mee in...... Moet ik hem nu toch bij het afval zetten?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015, 10:00 

Ook de politiek is deels verantwoordelijk natuurlijk. Ik had een oldtimer op gas, vele malen milieuvriendelijker dan een oldtimer op benzine. Momenteel is het weer een oldtimer op benzine vanwege politieke besluiten.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 18 Dec 2015, 21:05 

Don't buy shit: http://ifixit.org/blog/7657/this-dumb-s ... ill-break/

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2016, 17:04 

Sputnik schreef:
Ook de politiek is deels verantwoordelijk natuurlijk. Ik had een oldtimer op gas, vele malen milieuvriendelijker dan een oldtimer op benzine. Momenteel is het weer een oldtimer op benzine vanwege politieke besluiten.

money :D maar misschien wel beter voor de motor -wordt te heet.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2016, 17:07 

Sputnik schreef:
Het vervangen van de hardware (scherm, lightning connector, speaker, mic etc.) is te doen. Het venijn zit in de compatibiliteit van de software. Update je naar nieuw iOS? Gefeliciteerd! Vanaf heden krijg je standaard vertraging bij het uitvoeren van bepaalde taken. Je toestel wordt toch al een dagje ouder heh? Het verhaaltje dat de software zwaarder is en dat de processor en het werkgeheugen het minder goed verwerken kunnen, daar wil ik niet aan. :lol:

nergens erg in hier. Verder macbook pro 2008 (yosemite) voorzien van tweede leven middels een SSD. Aanrader (voor elke oudere computer).

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2016, 19:54 

Vandaag is de monteur langs geweest voor onze Whirlpool vaatwasser, ruim 2 jaar in gebruik en hij gaf de geest. Bleek ook een pomp te zijn die defect was. Gelukkig hadden we extra garantie op de pomp van 100 euro, maar toch nog 52 euro verzendkosten betaald... Jammer dat dit soort apparaten na zo'n korte tijd al kapot gaat.

(Blij dat ik Volvo rijd, die auto's rijden na 30 jaar nog steeds zoals ze nieuw geleverd zijn, maar daar is een ander forum voor).

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur