Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toch?

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MartijnM
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2017, 23:38
Locatie: Erm, Drenthe

Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toch?

Bericht door MartijnM »

Nou nou... tjong jonge, als je een niet-ervaren forumgebruiker wil confusen, is t gelukt. Wat ik bedoel te zeggen; op de plek waar ik nu ben, is op het aantal tekens dat mn bericht mag bevatten, en dat ik smilies mag gebruiken na, echt alles wat hier staat volstrekt abracadabra...
Nix aan t handje, ik heb al een help-functie gezien, en zullen dingen als "toepassen v opmaak op geselecteerde tekst", ehh?? BBCode, URL's omzetten,(desgewenst automatisch), onderwerptype, sticky, globaal...
Eigenlijk is behalve t feit dat ik hier een tekst kan plaatsen, elke geboden functie en optie, mij volstrekt onduidelijk. Geen grapje.
Goeiesavonds! Ik ben Martijn, woon in Drenthe, heb afgelopen 15 jaar alleen op n conventionele houtkachel gestookt, een zg "grote Oslo" v Reny, heb er god weet ik hoeveel kilo-ton hout doorheen gejaagd, ben er sinds kort achter dat er zoiets als een "rocket stove" bestaat, en besef me pijnlijk dat ik met minder dan 10% van al dat hout evenveel warmte had kunnen genereren...., en dito luchtverontreiniging.
Tja. Nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen, nietwaar?
Ik ben in ieder geval van plan om er eentje te bouwen om buiten wat te kokkerellen, en hetzelfde principe moet komende winter de boel binnen op temperatuur houden.
Daar heb ik natuurlijk allemaal vragen over, en daar hoop ik hier een antwoord op te vinden, als zodanig.
Ik ben benieuwd!
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toc

Bericht door kockie »

Welkom. Het plaatsen van het eerste bericht is gelukt, op naar meer. Het begrip van de onervarene groeit vanzelf. Proberen is leren. Evt in het zandbak gedeelte van het forum. Ook ik was ooit onervaren....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Lieve
Berichten: 846
Lid geworden op: 09 dec 2013, 22:11
Locatie: Flobecq Henegouwen België

Re: Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toc

Bericht door Lieve »

Hartelijk welkom Martijn, uit het mooie Drenthe.
Je kan al een berichtje sturen dus kan je ook zo nodig hulp vragen.
MartijnM
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2017, 23:38
Locatie: Erm, Drenthe

Re: Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toc

Bericht door MartijnM »

@ Lieve

Dag Lieve, op deze manier dat bericht sturen was eigenlijk de bedoeling, ipv dat via een zg PB te doen,
Tenminste, ik neem toch aan dat ie nu onderaan komt te staan, en voor iedereen zichtbaar...
Ben benieuwd.
Plaats reactie