Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

Ecologieforum

Welkom op het forum over ecologie en energie. U bent hier van harte welkom om vragen te stellen en voor discussie.
Het is momenteel 23 Sep 2017, 21:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toch?
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2017, 00:55 

Nou nou... tjong jonge, als je een niet-ervaren forumgebruiker wil confusen, is t gelukt. Wat ik bedoel te zeggen; op de plek waar ik nu ben, is op het aantal tekens dat mn bericht mag bevatten, en dat ik smilies mag gebruiken na, echt alles wat hier staat volstrekt abracadabra...
Nix aan t handje, ik heb al een help-functie gezien, en zullen dingen als "toepassen v opmaak op geselecteerde tekst", ehh?? BBCode, URL's omzetten,(desgewenst automatisch), onderwerptype, sticky, globaal...
Eigenlijk is behalve t feit dat ik hier een tekst kan plaatsen, elke geboden functie en optie, mij volstrekt onduidelijk. Geen grapje.
Goeiesavonds! Ik ben Martijn, woon in Drenthe, heb afgelopen 15 jaar alleen op n conventionele houtkachel gestookt, een zg "grote Oslo" v Reny, heb er god weet ik hoeveel kilo-ton hout doorheen gejaagd, ben er sinds kort achter dat er zoiets als een "rocket stove" bestaat, en besef me pijnlijk dat ik met minder dan 10% van al dat hout evenveel warmte had kunnen genereren...., en dito luchtverontreiniging.
Tja. Nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen, nietwaar?
Ik ben in ieder geval van plan om er eentje te bouwen om buiten wat te kokkerellen, en hetzelfde principe moet komende winter de boel binnen op temperatuur houden.
Daar heb ik natuurlijk allemaal vragen over, en daar hoop ik hier een antwoord op te vinden, als zodanig.
Ik ben benieuwd!

Profiel  
Reageer met citaat  

Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

Titel: Re: Onderwerp....?? Ehh, dit is toch t voorstelforum...? Toc
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2017, 02:05 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Welkom. Het plaatsen van het eerste bericht is gelukt, op naar meer. Het begrip van de onervarene groeit vanzelf. Proberen is leren. Evt in het zandbak gedeelte van het forum. Ook ik was ooit onervaren....

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2017, 06:46 

Hartelijk welkom Martijn, uit het mooie Drenthe.
Je kan al een berichtje sturen dus kan je ook zo nodig hulp vragen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2017, 11:40 

@ Lieve

Dag Lieve, op deze manier dat bericht sturen was eigenlijk de bedoeling, ipv dat via een zg PB te doen,
Tenminste, ik neem toch aan dat ie nu onderaan komt te staan, en voor iedereen zichtbaar...
Ben benieuwd.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur