Ook ik stel me voor

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Geertje
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 13:39
Locatie: De Hoeve
Contacteer:

Ook ik stel me voor

Bericht door Geertje »

Dag allemaal, eindelijk stel ik me "officieel" voor. Ik lees al een hele poos mee op dit forum (en het moestuinforum) en was er sinds kort ook wat actiever op geworden. Met mijn man, kippen, eenden en bijen woon ik nu nog in Amersfoort, maar we zijn bezig met de aankoop van maar liefst 5 ha prachtig gelegen grond in zuidoost-Friesland. Op de kavel staat een uiterst bouwvallig boerderijtje met een verzameling nog veel bouwvalliger schuren, er is geen waterleiding of afvalwaterzuivering en het zit van onder tot boven vol asbest. Een aardige uitdaging om dat te transformeren in het eco-landgoed dat we voor ogen hebben. Daarbij leun ik graag op jullie kennis en advies! Meer over de plannen en de vorderingen kan je te zijner tijd lezen op www.geertjeshof.nl
Martinus87
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 feb 2016, 21:17

Re: Ook ik stel me voor

Bericht door Martinus87 »

Geertje schreef:Dag allemaal, eindelijk stel ik me "officieel" voor. Ik lees al een hele poos mee op dit forum (en het moestuinforum) en was er sinds kort ook wat actiever op geworden. Met mijn man, kippen, eenden en bijen woon ik nu nog in Amersfoort, maar we zijn bezig met de aankoop van maar liefst 5 ha prachtig gelegen grond in zuidoost-Friesland. Op de kavel staat een uiterst bouwvallig boerderijtje met een verzameling nog veel bouwvalliger schuren, er is geen waterleiding of afvalwaterzuivering en het zit van onder tot boven vol asbest. Een aardige uitdaging om dat te transformeren in het eco-landgoed dat we voor ogen hebben. Daarbij leun ik graag op jullie kennis en advies! Meer over de plannen en de vorderingen kan je te zijner tijd lezen op http://www.geertjeshof.nl
"Officieel" welkom dan maar. De plannen klinken echt heel mooi. Ga het met veel interesse volgen. Mocht je te zijner tijd nog hulp nodig hebben met klussen/tuinieren laat het maar weten.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: Ook ik stel me voor

Bericht door Pietje »

Gefeliciteerd zover! Maak er wat moois van!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Raages
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 nov 2018, 14:25
Locatie: Westervoort

Re: Ook ik stel me voor

Bericht door Raages »

In zuid-Oost Friesland ben ik ook begonnen met het verbouwen van een oude boerderij, weleens waar iets bescheidener, maar het kostte ons toch bijna acht jaar voordat alles klaar was. Welkom
Plaats reactie