Hallo

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Deborah
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2014, 20:04

Hallo

Bericht door Deborah »

Sinds een paar jaar lees ik zo nu en dan met grote interesse vele onderwerpen op dit forum. Nu heb ik besloten me maar eens aan te melden. Mijn naam is dus Deborah, ik ben 41 jaar en sinds 5 jaar samen met Rob, mijn man in het bezit van een boerderij in Ost Friesland, noord Duitsland.

We hebben een paradijselijk plekje en een leuke boerderij waar wel het een en ander aan gebeuren moet. De afgelopen jaren hebben we ons gericht op ons bedrijfje. We hebben allerlei woldieren als alpaca's en schapen, ik verwerk de wol tot producten en geef ook workshops. De afgelopen jaren hebben we het atelier, productieruimten, het erf en de 1,5 hectare land onder handen genomen. We doen alles zelf en zo ecologisch en low budget mogelijk. We gebruiken veel gebruikte materialen en al het nieuwe zijn ecologische materialen.

Nu zijn we bezig met een gastenverblijf en vanaf volgend jaar is eindelijk het woonhuis aan de beurt. Te beginnen met de centrale massakachel... Wat dus meteen de reden is dat ik me nu heb aangemeld.
Ik heb al veel gelezen, teveel wellicht, want het duizelt me af en toe van de termen en technische input van velen van jullie:?
Het onderwerp verwarming heeft mijn grote interesse en ik zal me daar met enige regelmaat laten horen met vragen en ideeen, ik hoop op veel leuke reacties en contacten, ik vind dit een erg leuk forum! Het is heel mooi om te lezen dat zoveel mensen bereid zijn om mee te denken met anderen, dat maakt de wereld weer wat fijner!
Groet, Deborah
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door kockie »

Bedankt voor de lovende woorden en.... welkom! (Misschien moet ik mijn vrouw eens naar je toe sturen voor een workshop )
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie