ddh stelt zich voor

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ddh
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2013, 09:45

ddh stelt zich voor

Bericht door ddh »

Beste mensen,

Even voorstellen: ik ben David uit Heerhugowaard. Getrouwd en vader van twee jonge kinderen. In het dagelijks leven werkzaam als webdevelopper. We wonen nu zo'n 5 jaar in een rijtjeswoning uit 1974. Deze zijn we sinds we hier wonen redelijk aan het verbouwen. Na de eerste etage en de zolder te hebben opgeknapt, zijn we nu aanbeland in de woonkamer.

Het is de bedoeling om hier onder meer een houtkachel (rocket met bell) in te bouwen, en hiermee de woonkamer te verwarmen. Het douchewater en de zolder (kantoor aan huis) zullen (vooralsnog) wel via de CV verwarmd blijven worden.

Ik heb al de nodige avonden doorgebracht met het doorlezen van alle berichten over de bouw van de rocket. Erg interessant, hoewel het grootste deel van de theorie over mijn hoofd gaat :-) Ik heb nog wel wat vragen en zal die tzt wel stellen.

Hartelijke groeten, David
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3508
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: ddh stelt zich voor

Bericht door Pietje »

Hoi David,
welkom op het forum!
Je hebt een leuk project voor de boeg. Er zit hier veel kennis en ervaring, waar je zeker vragen aan kan stellen. Voor anderen zou het leuk zijn om je kachelproject met foto's te verslaan, en je ervaringen te delen.
Succes!
Peter
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Plaats reactie