Spiky - (Hans) voorstellen

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

spiky
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2012, 18:14

Spiky - (Hans) voorstellen

Bericht door spiky »

Beste Forumleden,

Hierbij wil ik me kort voorstellen:

Ik woon samen met mijn partner in een groot begin jaren 70 gebouwd huis en ben 54 jaar jong.

Begin jaren 90 heb ik samen met een architect een Finse log woning ontworpen en na ontvangst van 45 ton gefreesde logs uit Finland in elkaar gezet. Alle technische installaties zelf getekend, laten goedkeuren en aangelegd en jawel het werkte top! Dit huis had 2 houtkachels en daarmee hield je het moeiteloos op temperatuur, de cv installatie deed alleen zijn werk voor het warme water en als er geen hout werd gestookt. Ons huidige huis met kantoor, 2 werkplaatsen en 2 bergingen en een revalidatie ruimte kost "iets" meer moeite om te verwarmen.


Door het zoeken naar oplossingen om b.v. de inbouw houtkachel (door ons geplaatst i.p.v. de open haard) te vervangen door een vrijstaande hout-cv ben ik op het ecologie forum gekomen en heb daar de afgelopen week al veel kennis en ideeën opgedaan.
Goed dat jullie ook de vragers ook pushen om zelf na te denken en onderzoek te doen: zonder inspanning is er geen ontwikkeling!
Uitdagingen blijven er echter genoeg maar daar zal ik in een specifiek draadje op terug komen. :)

Met vriendelijke groet, Hans.
Plaats reactie