installatietechnicus - (Peter) uit het oude voorsteltopic

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

installatietechnicus
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2006, 20:12

installatietechnicus - (Peter) uit het oude voorsteltopic

Bericht door installatietechnicus »

Hallo allemaal,

Ik wil natuurlijk niet achterblijven met voorstellen vandaag ook even een berichtje in dit topic.

Mijn naam is Peter Bruss? en ben via een andere website terecht gekomen op het forum. Mijn bouwjaar is 1979 dus mijn leeftijd mogen jullie zelf uitrekenen :wink: Ik ben getrouwd en sinds september 2005 ben ik de trotse papa van mijn Merel. Ik werk als calculator waar ik tevens verantwoordelijk ben voor het gehele offerte traject van ons bedrijf. Ik ben zeer ge?nterresseerd naar duurzame energie, omdat ik denk dat dit echt wel de toekomst heeft. Misschien niet morgen of overmorgen, maar wellicht over een paar jaar. Ik wil graag overal van op de hoogte zijn, zodat ik erover mee kan praten en mijn klanten en collega's hierover kan adviseren en / of bijpraten.

Ik ben tevens de maker van een eigen website over installatietechniek. Indien je het leuk vind kun je hier ook altijd een bezoekje aan brengen ik heb op mijn website ook een forum ge?nstalleerd waar ook over duurzame energie gesproken kan worden.

Mochten jullie nog iets willen vragen, ik zeg altijd maar: vragen staat vrij :wink:

Met vriendelijke groeten

Peter alias installatietechnicus

P.s. mijn website is te bezoeken via http://www.installatietechnicus.nl
Plaats reactie