Guus - (Guus) Even voorstellen

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
guus
Berichten: 174
Lid geworden op: 14 okt 2012, 23:25
Locatie: Brabant

Guus - (Guus) Even voorstellen

Bericht door guus »

Na me aangemeld te hebben zal ik me ook maar voorstellen,

Ik ben Guus en kom uit Leende dit is een klein plaatsje bij Eindhoven en woon bij mijn ouders (twee huizen plus een werkplaats onder een kap) .
Een gehele tijd lees ik al mee en daardoor heb ik al veel geleerd vooral over het aansluiten van de cv die best uitgebreid is .

We hebben hier een Fröling fhg turbo 3000 van 70 kw staan met daarbij een buffer van 10400 liter (2 maal 2200 liter en een van 6000 liter) ,
met daarbij twee in serie staande boilers (150 liter) met circulatie systeem door het gehele pand en 3 zonnepanelen om de boiler + buffer op te warmen .
Voor nood heb ik een oude olieketel die gebruikte frituurolie verstookt (hobby project).
Door de vele stroomstoringen in het verleden heb ik een omvormer voor noodstroom (voor de Fröling) , op de accu van de omvormer zit een windmolen .

De lampen in het pand zijn allemaal vervangen door Led of spaarlampen alleen de tl’s nog niet allemaal :oops: .

Op sommige gebieden ben ik misschien niet heel erg ecologisch maar probeer op dit forum zo veel mogelijk te leren :wink: .

Groeten, Guus .
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 24 nov 2012, 02:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titelfix, Cp mm
Ik ben niet zo een beste typer, maar best wel eigenwijs. :fff
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door kockie »

Hoi Guus,

Dit klinkt als een project waar we een keer een forumexcursie kunnen houden.

Welkom en veel lee(r)(s)plezier!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie