Ecolouï - (Hans) Even voorstellen..

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ecolouï
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2012, 16:20

Ecolouï - (Hans) Even voorstellen..

Bericht door Ecolouï »

Hallo allemaal,

Ik ben Hans. Sinds vandaag ben ik een nieuwe lid op dit forum. De reden hiervan is omdat ik geïnteresseerd ben in ecologie en met alles wat daar omheen te maken heeft zoals technologie, milieu, economie etc.

Ik geloof in een onafhankelijk leven als het gaat om energie, water en voedsel. Niet in de zin om van mensen en winkels af te zijn, maar een overtuiging van mij dat we niet altijd op de overheid en de commerciële handel moeten en hoeven te rekenen. Sterker nog, als wij ons steentje bijdrage dan is dat goed voor de milieu, voor onszelf en de volgend generatie. Tegelijkertijd vind ik ook dat we dit moeten doorgeven aan onze kinderen. Men denkt vaak dat eieren, melk en aardappelen in de fabriek worden gemaakt. Dus vele natuurlijke en vanzelfsprekende (kennis)vaardigheden nemen bij de volgende generatie af terwijl we juist die vaardigheden moeten doorgeven omdat ze dat hard nodig hebben in de toekomst waarbij bepaalde aardse bronnen op/schaars zullen zijn.

Ik hoop dat we van elkaar veel zullen leren op dit forum.

De groeten
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 24 nov 2012, 02:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titelfix, Cp mm
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Even voorstellen..

Bericht door David86 »

Ik heb de primeur lees ik,

Loui, van harte welkom, ik weet zeker dat de beleefdheid die je toont door jezelf voor te stellen door iedereen gewaardeerd wordt.

Gezien je startpost denk ik dat je hier je draai wel kan vinden. (you are not alone :) )

Groeten, David
..
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Ecolouï - (Hans) Even voorstellen..

Bericht door Chicken Power »

Omdat een ieder nu een eigen voorsteldraadje heeft, citeer ik volledigheidshalve hier nog even Kockie naar zijn welkom aan Hans:
kockie schreef:Hoi Hans en Daniel,

Welkom bij het forum. Het ecologisch besef ( ik zal het zo maar noemen) steekt gelukkig bij steeds meer mensen de kop op. Lees veel, bekijk alles kritisch en stel vragen. Ik wens jullie een vruchtbare samenwerking toe!

Groet, Cp mm
Verwijderd.
Plaats reactie