telkens invallen door interventie team.

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Plaats reactie
keesijp60

telkens invallen door interventie team.

Bericht door keesijp60 » 08 feb 2018, 16:12

Hoy Allemaal

Ik wordt steeds lastig gevallen door een interventie team van de gemeente, ik zou heel veel overlast veroorzaken en de woningbouw
wil de kachel weg hebben, deze mevrouw is al jaren aan het treiteren, en is ook al veroordeeld door de rechter wegens smaad en laster
ze had rondverteld dat ik een pedofiel was en hier is dat niet zonder gevaar wegens de vele boeren en zwarte kousen, dus lang last van gehad.

Nog steeds echter blijft ze bezig en krijg ik dus steeds deze invallen, met veel politie erbij, zo,n 6 man, voor schande in de straat, terwijl ik
een nette man ben en hulpverlener, de gemeente en de woningbouw doen erg aan machtsmisbruik, en ik wil dus de rechter inschakelen.

De woningbouw wil nu wegens de houtkachel een expert inschakelen maar ik weet nu al dat deze op hun hand is en de zaak zal afkeuren, er is al wel
2 keer een brandweer bijgeweest omdat de buur ze had gebeld, deze is overal wezen kijken en voelen, de kachel heb ik omgebouwd, hij is hoog rendement en de schoorsteen boven de kachel kan niet meer heter worden dan zo.n 180 a 200 graden, meestal is ie so,n 150 graden.

hier een filmpje, en misschien hebben jullie tips.

https://youtu.be/Xr7TYp26Lew

Ik mag NIET meer de rocket bell testen buiten van de woningbouw, ik mag NIET meer oldtimer opknappen achter op de werft, en moet alles opruimen, de werft is niet vuil, er ligt wat rommel en houtpallets etc, ben de groentetuin aan hetopknappen.

Deze woning heeft origineel een schouw en schoorsteen, deze was weg en dichtgemaakt, ik heb de schoorsteen dus weer opengemaakt en de pijp een flexible aangesloten, het is een roestvast stalen versie die prima voldoet, alleen is het bij plafond niet zo mooi nu, maar komend voorjaar gaat
een metselaar de zaak herstellen, het is geen sloop werk maar mooi is het ook niet, de schoorsteenpijp vanaf de kachel loopt wat schuin naar boven, en daar zeuren ze ook over, ik stook al 7 jaar en nooit problemen, vrijwel geen aanslag in de pijp, en de kachel ruik je echt niet meer na opwarmen.

Mischien maar eens naar de rechter, ook omdat de zware wifipaal weg moet, die stoort op de schoten etc, ding is 5 watt en dat is heftig om in te slapen.

vrg kees

jwardenier

Re: telkens invallen door interventie team.

Bericht door jwardenier » 08 feb 2018, 18:50

Een soort gelijk situatie heb ik hier ook gehad ,maar dan aid gemeente en andere overheid ambtenaars ,men kon mij niet in een vakje stoppen en buren klaagden .Wat ik er mee gedaan heb is zorgen dat mijn zaakjes goed voor elkaar waren .In mijn geval dier registratie en vergunningen enz..
Ik zou niet direct naar een rechter lopen , als die je in het ongelijk stelt kun je gaan verhuizen .
Zoek eens naar een inloop spreekuur van rechtshulp ,misschien kunnen zij je een brief opstellen waarmee je de ambtenarij op andere gedachten kunt zetten ,blijf vriendelijk voor je het weet zit je geboeid op de stoel terwijl ze de hut uitkammen .
Zo is er b v een wetsartikel die jou toestaat om vuur te maken voor verwarming of kookdoeleinden ,een oud boertje kookt nog steeds op een open vuur een pot aardappelen vlakbij het gemeente huis in onze gemeente ,de man heeft een kort lontje ,maar zijn vrouw was zo verstandig om een inloop spreekuur te bezoeken en kreeg een mooi papiertje mee,het boertje liet deze een klagende ambtenaar lezen ,en zodoende kookt hij nog steeds voor zijn varkentjes .Het geklaag van mijn buren is ook verstomd nu ik de vergunningen voor elkaar heb ,ik had ammoniak rechten heb simpelweg een paar laten omzetten ,Het adviesbureau wat dit voor mij geregeld heeft vroeg wel een enorm bedrag per uur .
Uiteindelijk bleek dat varkens op het land buiten de inrichting vallen ,alleen de stallen /dier plekken moesten vergund worden .
Geef ze een bot dan hebben ze wat te kluiven die speurhonden ,het heeft mij duizenden euro's gekost ,wat ik nu ook wil het is vergund tot meerdere vrachtwagen bezoeken per dag aan toe ,boerderij winkel dagbestedingen plekken enz.
Zorg wel dat je erf schoon en opgeruimd is ,en je installatie er provisioneel uit ziet .
Tegen je buur kun je aangiftes gaan doen van b v smaad/ laster ,ik heb ook aangiftes gedaan van buur plagerijen ,vernielingen enz. de wijkagent moet er op een gegeven ogenblik naar toe ,en als ze geen broekie sturen maar iemand met overwicht kan jou dat veel rust opleveren .
Veel succes en wijsheid gewenst ,groeten .

JantjeV8

Re: telkens invallen door interventie team.

Bericht door JantjeV8 » 09 feb 2018, 07:39

Ik ben geen wetshandhaver (ik volg die wel altijd keurig natuurlijk.. :fff ), maar niemand kun u opleggen dat de schoorsteen recht moet staan, niemand kan u verbieden een oude auto op uw eigen terrein op te mogen knappen. Wel mag men u beperken om 's-avonds laat geen slijptol buiten meer aan te zetten, met hamers te timmeren en dat soort zaken.
Volgens mij geldt dat ook voor kachelstook, vanzelfsprekend moet uw buur niet in een rookwolk de dag door brengen, maar als u kunt tonen dat u zuiver schoon hout op een verantwoorde manier stookt, kan niemand u iets verbieden. Inderdaad ruikt een kachel wel eens, maar om dat direct als overlast aan te merken...
Zoveel last zij van u meent te hebben, kunt u dezelfde aangifte doen door haar bemoeienissen als overlast aan te kaarten.

Plaats reactie