zonnepanelen en elektrameter

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door pelletpower »

Precies Paul. Elk punt mee eens. Moderne techniek moet gewoon toegepast worden. Daar is t voor bedacht. En daarmee heeft Fireblade ook gedeeltelijk gelijk. Hoe eng het ook klinkt, waarschijnlijk ga ik die chip vrijwillig laten implanteren voordat ik dood ben. Of je keert je af van alles en gaat echt back to badis. Als je in het systeem meedraait bestaat privacy gewoon niet. En internet is tegenwoordig nog belangrijker dan schoon water of electriciteit.
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door Ruuben »

Welke chip ga je waar implanteren?
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door pelletpower »

Paspoortchip
JantjeV8
Berichten: 4014
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door JantjeV8 »

Net als die gele labeltjes bij koeien..
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door pelletpower »

Ja. Als je in de buurt van de koelkast komt bepaalt de chip of de deur wel of niet opengaat
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: zonnepanelen en elektrameter

Bericht door jwardenier »

Ik denk dat het in ons land ook deze kant opgaat ,vuilnis bakken zijn al voorzien en heel wat mensen zien hun voordeel bij zoiets als de slimme meter ,dieren zijn via oormerken getjipt ,we zien het niet , als we zwijgend alles accepteren worden we een pion van de multinationals .De jaren waarin we zelfredzaam leven en werken hebben we veel op ons af zien komen ,er zijn bar weinig ontwikkelingen in ons voordeel geweest ,het recht om jezelf van levensbehoeften te voorzien wordt echter wel steeds veder aangetast .
In het begin moesten we rekening houden met betalingen voor diensten waar we gebruik van maakten ,ging je naar de dokter betaalde je de rekening enz. je wist waar je aan toe was ,nu mogen we mee betalen aan het collectief ook met afvalstoffen riool en andere heffingen en dat is geen vooruitgang al zien velen dit niet door financiële voordelen .
Ik heb het moto ,alles wat ik mot, mot ik niet .heb veel bezwaren overal tegen ingediend ben , hierdoor zelfs voor de rechtbank geweest en heb zaken als ozb en andere lasten gewonnen .Dooie vissen gaan met de stroom mee .
Ik ben oormerk weigeraar geweest tot men mij klem zette met de mkz crises en nog altijd staat het me tegen dieren te moeten verminken met die gele flap .
Maar misschien maakt mijn levenswijze me ook wel alerter .de geschiedenis heeft uitgewezen dat we onze rechten moeten verdedigen en vasthouden ,het kost niet veel moeite om weer hele bevolkings groepen naar de slachtbank te leiden .,en dat zal gebeuren als de chip massaal geaccepteerd wordt ,al gaat het dan financieel of door uitsluiting van of misschien wordt dat wel het nieuwe bordje ; verboden voor . Als laatste wil ik aan toe voegen ,denk na voordat je iets aanvaard
Plaats reactie