Energiewereld doet voorstel voor nieuwe salderingsregeling

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Wouter Gillis
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 dec 2008, 14:54
Locatie: Zaventem

Re: Energiewereld doet voorstel voor nieuwe salderingsregeli

Bericht door Wouter Gillis »

Maar telkens aan een dood paard trekken frustreert
Dat geloof ik John maar pas toch op te negatief te kijken. Ik ben er zeker van dat je al meer mensen hebt geïnspireerd dan je zelf aanneemt. Het is niet omdat de gevolgen daarvan niet rechtstreeks op dit forum zichtbaar zijn, dat het niet zo is.

groet
Wouter
opaBoven
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2013, 15:17

Re: Energiewereld doet voorstel voor nieuwe salderingsregeli

Bericht door opaBoven »

Wouter Gillis schreef:
Maar telkens aan een dood paard trekken frustreert
Dat geloof ik John maar pas toch op te negatief te kijken. Ik ben er zeker van dat je al meer mensen hebt geïnspireerd dan je zelf aanneemt. Het is niet omdat de gevolgen daarvan niet rechtstreeks op dit forum zichtbaar zijn, dat het niet zo is.

groet
Wouter
Ik zou me hier graag bij aan willen sluiten, en wat mij betreft geldt dat ook zeker richting Slowhouse. Ik ben één van de - waarschijnlijk vele - passieve lezers voor wie het ecologieforum van groot belang is. Ik durf wel te stellen dat mijn dagelijkse doen en denken er anders uit zou zien (een stuk minder ecologisch) als ik de vele Gandalf-stukjes niet had gelezen. Slowhouse: je maakt een verschil met het delen van je visie en je grote technische kennis, daarvoor ben ik je erkentelijk en zeer waarschijnlijk velen met mij. Ik kan me er wat bij voorstellen dat je op een gegeven moment het bijltje er bij neer hebt gegooid. Soms vond ik het schrijnend: zoveel onbegrip en arrogantie, en dat je dan toch het geduld opbracht om maar weer eens je verhaal te doen. Maar ik hoop van harte dat je aan het ecologieforum verbonden blijft. Want dat voldoet dan wel niet aan een ideaalbeeld, maar het blijft toch onveranderlijk de goede kant uit wijzen (vind ik).
hanskraayeveld
Berichten: 709
Lid geworden op: 04 okt 2015, 14:49

Re: Energiewereld doet voorstel voor nieuwe salderingsregeli

Bericht door hanskraayeveld »

Nou nou...

Wat ik vind van het ecologieforum?
Super interessant!

Wat er ecologischer moet/kan aan het forum?
Niks!

Wat kan er verbeterd kan worden aan de reacties van mensen op het forum?
Heel veel.

Mensen bepalen of een ecologieforum ecologisch is. Niet het forum zelf.
Als je kijkt naar een debat van de lijsttrekkers, lijkt het soms net een gekkenhuis of kinderopvang.
Niet de 2e kamer.

De plaats of naam bepaald niet of het ecologisch is.
De reacties van mensen bepalen of het een ecologisch forum is.
De naam en plaats daagt het alleen uit!
Plaats reactie