Animo peiling rocket bouwdag/weekend

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Geertje
Contacteer:

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door Geertje » 23 aug 2017, 19:03

Jammer! Het is iets waar ik graag meer over wil leren en alleen de topics bestuderen is voor mij toch net iets te weinig aanschouwelijk. Maar gezondheid van alle betrokkenen is natuurlijk essentieel. Sterkte allemaal!
Voor onze tijdelijke oplossing voor de komende winter dan toch maar "gewoon" een houtkacheltje aanschaffen...

pelletpower

Bericht door pelletpower » 23 aug 2017, 21:51

Of een workshop organiseren?

Martinus87

Bericht door Martinus87 » 24 aug 2017, 07:02

pelletpower schreef:Of een workshop organiseren?
Goed idee pelletpower. Zat voor onze nog te bouwen rocket ook te spelen met dit idee aangezien ik graag in oktober/november de kachel wil bouwen in ons nieuwe huis (omgeving Hoorn), maar nog geen ervaring heb hiermee. Ik wil een batch rocket maken ingespireerd op de Bell met cul-de-sac banken op batchrocket.eu.

Mochten er ervaren bouwers zijn die willen helpen, graag. Mochten er meer onervaren mensen hierbij willen aanhaken is dit natuurlijk mogelijk. Slaapplaatsen en catering zijn wel te regelen.

dano

Bericht door dano » 25 sep 2017, 08:18

Wil graag meedoen. Was er de vorige x ook bij. Heb ondertussen een goed lopend ecologisch aannemersbedrijf waar het ecologieforum een motiverende bijdrage voor de start daarvan heeft geleverd. Ik kan bijvoorbeeld leem leveren en de leem mixers. Ik kan ook de leemspuit meenemen om een wandje in de leem te zetten.

Geertje
Contacteer:

Bericht door Geertje » 23 okt 2017, 10:36

Martinus87, heb je al een datum?

Plaats reactie