Hey,
Ik heb ook nog een onbeminde (bij de bank) truck voor mensen met een spaarhypotheek.
A) JA, het maakt wel uit dat de rente zo laag mogelijk moet zijn. Zo'n 5000 euro over de looptijd.
B) Extra inleggen.
B: Normaal gesproken krijg je een inleg bedrag wat de meeste mensen netjes 30jr inleggen en dan is de schuld weg. Maximaal aftrek en naar zeggen van de bank heft de ene rente de andere op. Klopt als een bus, maarrrrrr het omslagpunt is voor jou leuk in de laatste jaren.
Dus ik vraag, kan ik niet meer inleggen. Antw: Ja, binnen bepaalde grenzen en daarmee komt uw einddatum dichterbij te liggen.
Nachtje slapen, dagje rekenen, nieuwe afspraak:
Dus ik vraag, maar dan win ik er toch niets mee. Antw. Najaa, je kan ook extra inleggen zonder de einddatum aan te laten passen.
Dus kwam er op neer dat je de inleg verhoogt, geen andere einddatum en voor het omslagpunt verlaag je je inleg naar 1 euro per jaar.
De spaarhypotheek betaald zichzelf. Nu zal de snuggert zeggen, zet dan door, dan ben je er af.
Ja en nee. Zolang je nog aftrek geniet, valt dit voor de verandering eens in jou zak!! En....laat dit nou de situatie zijn waarbij ik wel graag een hoge rente betaal
Tim