Back to topic:
http://www.nsmbl.nl/deze-video-gaat-je- ... eranderen/
Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
Moderator: Moderators
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
-
- Berichten: 4615
- Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
De laatste uitspraak in het filmpje: "The power of willful ignorance can not be overstated." Zou dat ook voor de marketeers gelden die met droge ogen daarvan gebruik maken? Zoja, hoe diep kun je zinken.....
Groet,
DJ
Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
Er zijn wel meer beroepsgroepen die eigenlijk tranen in hun ogen zouden moeten krijgen als ze van iets grotere afstand kijken naar waar ze mee bezig zijn...
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
Hehe,
Zoals mensen die in hun dagelijks werk bijdragen aan de ontbossing van de aarde, Pietje
OT: Volgens mij valt of staat het met de hoeveelheid mensen.
Tim
Zoals mensen die in hun dagelijks werk bijdragen aan de ontbossing van de aarde, Pietje
OT: Volgens mij valt of staat het met de hoeveelheid mensen.
Tim
-
- Berichten: 4615
- Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
Met dat laatste vat je het kernprobleem van de wereld samen. We hadden het er al eens over: viewtopic.php?f=2&t=1735
Groet,
DJ
Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Re: Status, marketing en reclame, onze grootste vijanden?
Op zo'n dag ga ik met rode ogen naar bedTim schreef:Zoals mensen die in hun dagelijks werk bijdragen aan de ontbossing van de aarde, Pietje
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --