DUURZAAM VERWARMEN

In deze topic kunnen en mogen links geplaatst worden naar andere (commerciele) sites. Uitvoerige reclameboodschappen worden niet op prijs gesteld.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Liin
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2015, 13:32

DUURZAAM VERWARMEN

Bericht door Liin »

De kans dat u de afgelopen dagen het woord ‘milieu’, ‘duurzaamheid’ of ‘klimaatverandering’ hebt horen vallen, is zeer reëel. En terecht. Onze aarde warmt op en fossiele brandstoffen zoals olie, gas en steenkool worden alsmaar schaarser. We staan voor de enorme taak om een beter leefklimaat te creëren, niet alleen voor onszelf, maar ook voor onze kinderen.

Daarom moeten we op zoek naar duurzame energieoplossingen. De grootste uitdaging is om onze CO₂-uitstoot te verminderen en minder afhankelijk te zijn van fossiele brandstoffen. Ook u kunt uw steentje bijdragen, bijvoorbeeld door uw woning toekomstklaar te maken en te kiezen voor een warmtepomp.
ga naar http://sesamstraat.ntr.nl/site/
Lieve
Berichten: 846
Lid geworden op: 09 dec 2013, 22:11
Locatie: Flobecq Henegouwen België

Re: DUURZAAM VERWARMEN

Bericht door Lieve »

Mooie reklame poging.
Maar het betekend reëel, geef je spaarcentjes maar aan ons wij vinden er een zeer goede oplossing voor.
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: DUURZAAM VERWARMEN

Bericht door deleted »

Mijn huis is al klaar voor een geldpomp.

G
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: DUURZAAM VERWARMEN

Bericht door kockie »

Ach ja, de datum is in ieder geval toepasselijk :!:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie