Zonnepanelen

In deze topic kunnen en mogen links geplaatst worden naar andere (commerciele) sites. Uitvoerige reclameboodschappen worden niet op prijs gesteld.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mandy
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2013, 10:29

Zonnepanelen

Bericht door mandy »

Voor goede offertes voor zonnepanelen ga naar:

http://www.sesamstraat.nl/zonnepaneel

Hier krijg je vrijblijvend 3 offertes voor zonnepanelen. Bovendien kan er (ook gratis) een adviseur langskomen die met je doorloopt hoe de panelen precies geinstalleerd gaan worden, wat erbij komt kijken en hoe alles werkt. Heel handig en heel informatief!
Laatst gewijzigd door kockie op 06 mar 2013, 11:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gepinoficeerd
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Zonnepanelen

Bericht door hotglass »

Hallo , daar hebben we Mandy!!!

Het DOMME GANSJE dat eenvoudig weg vergeten is dat je op het Ecologie forum geen reclame mag maken!
Of heeft ze in een vlaag van lichtzinnigheid besloten de forumregels niet te lezen?

Mandy, doe nu eens echt stoer en klap uit de school over hoe het toch komt dat je zoveel onnozelheid ten toon spreidt.

Was ik moderator, dan lag je al in ondersteboven in het hoekje van de snel vergeten zaken


Ed
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Zonnepanelen

Bericht door kockie »

Ed, moet ik wat bluswater opsturen? :mrgreen: :mrgreen:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Zonnepanelen

Bericht door hotglass »

Ach Kockie, het is altijd zo'n mooi begin van de dag als er 's morgens al weer een vrijwillig klaar staat om even een veeg uit de pan te krijgen.
Ik hoop wel dan Mandy er echt van genoten heeft :lol:
Groet,

Ed
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: Zonnepanelen

Bericht door deleted »

Damn Ed,

En ik dacht dat jij onze man zou worden om het aanbod van de "gratis-adviseur-die-vrijblijvend-ging-langskomen" eens echt uit te proberen ...

G
Gebruikersavatar
hotglass
Berichten: 560
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:03
Locatie: Achterhoek, NL

Re: Zonnepanelen

Bericht door hotglass »

Verdorie Gandalf !!!

Zou Mandy dat echt zelf doen denk je?
En zou ik nog een kans maken op zo'n "gratis-adviseur-die-vrijblijvend-gaat-komen" als ik haar een heeeeel aardig
briefje ga schrijven? Ik kan natuurlijk de kachel wat extra opstoken, het heel gezellig maken, de geur van warme chocolademelk in de keuken. :mrgreen:

Ik kan daar altijd weer een mooi verslag van schrijven, met hier en daar een plaatje :fff


Groet,

Ed
Plaats reactie