Ledverlichting voor boeren en bedrijven

In deze topic kunnen en mogen links geplaatst worden naar andere (commerciele) sites. Uitvoerige reclameboodschappen worden niet op prijs gesteld.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
esari
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2012, 11:00

Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door esari »

Hier stond reclame voor leds

Lees de forumregels
Laatst gewijzigd door kockie op 26 sep 2012, 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: grrrrrr
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door kockie »

Ok,

Nu ben ik het zat en blijf ik niet netjes meer. SODEMIETER OP MET DIE LEDZOOI! Reclame maken doe je maar betaald en niet op onze kosten!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door Chicken Power »

Hier kon je ff lekker terugspammen.


Groet, Cp
Eerste wijziging:
link gepinoblauwt
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 26 sep 2012, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Verwijderd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door kockie »

Haal de link maar weg. Slechte reclame is ook reclame....
Eerste wijziging:
Daarbij heb ik geen feesboek account en ben ik ook niet van plan daar aan te beginnen, zelfs niet om deze website "leuk"te vinden....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door Chicken Power »

Haha, wat je met een beetje zoeken al niet boven water krijgt!

Blijkt dat die hut van de dochter van Aaldert Wildeboer is. Daar was indertijd altijd wel wat mee te beleven.

En Trudie is nu getrouwd met ene meneer Timmerman. Die naam heb ik vaker gehoord.

Altijd lachen met die Friezen :lol: .


Groet, Cp

Ps. Aaldert was van orgine Drent.
Verwijderd.
Gebruikersavatar
Chicken Power
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 feb 2006, 12:17
Locatie: Groot Rijnmond

Re: Ledverlichting voor boeren en bedrijven

Bericht door Chicken Power »

We hebben echt wat aparts onder de knop!

Dit gaat het ”project Y” op het adres huppel de pup wei nummer 4 te Leeuwarden worden.

Een pure reactie op het droppen ordinaire spam, zeker geïnitieerd door een ‘huppelkut of lul’ onder de naam ‘esari’.

Het betreft hier het promoten van de ondernemingen van Trudie Timmerman – Wildeboer.

Dochter van een eigenzinnige slager (hoe raar dat ik daar enige affectiviteit daar mee heb)uit Hollandsche veld. Pa neemt uiteindelijk de slachterij van Brada in Leeuwarden over, berg gedoe over afdrachten aan het productschap, en de resultante is dat Pa in rechtzaken roept dat zijn dochter hem naar de ondergang heeft geholpen. All out of the family.

Afijn, poepje Trudie richt een onderneming op onder de naam Tiparo, timmert dat over naar de Ledcompany.

Ze krijgt dat aardig voor elkaar, maar weet net niet de vrouwelijke ondernemer van het noorden in het jaar 2011 te worden.

Naar de term ‘Ledzooi’; dat blijkt inhoudelijk niet te staven. Er is wel degelijk een strategie van duurzame ontwikkeling, waarbij zware autisten ook alle ruimte krijgen.

Alleen de manier om dit op een zeer gehandicapte manier op deze site te gepromoot te krijgen is wel heel erg armoedig, en niet des Wildeboertjes waardig.

Dus bij deze nodig ik Trudie van harte uit om te verklaren dat de koffiejuffrouw een onbezonnen actie via een openstaande laptop heeft uitgevoerd….

En misschien heeft Trudie nu ook wel een thema voor gesprekken op ondernemersbijeenkomsten, over hoe sociale media zich ook tegen je kunnen keren, daar helpt zelfs geen Joop Atsma meer aan...


Groet, Cp
Verwijderd.
Plaats reactie