20 m2 vlasisolatieplaat 120 mm

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
taco1
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2016, 09:11

20 m2 vlasisolatieplaat 120 mm

Bericht door taco1 »

Wegens veranderde plannenvan mijn verbouwing heb ik 6 pakken vlaswol isolatie over, bijelkaar ruim 20 m2(3,48 m2 per pak) de rd waarde is 3.0 zie de omschrijving;Thermo-Hennep Combi Jute is ideaal voor het isoleren van daken, muren en vloeren en is vrij van schadelijke stoffen en gebonden met kunststof uit maiszetmeel. Thermo-Hennep garandeert een perfecte bescherming tegen de koude in de winter én de warmte in de zomer. De goede diffusie eigenschap van Hennep isolatie zorgt voor een automatische vochtregulering, het gevolg is een aangenaam, gezond leefklimaat. Thermo Hennep Combi Jute bestaat voor circa 70% uit Hennep vezels en voor circa 25% uit Jute vezels.
Voor een redelijke prijs mag iemand ze hebben, wel zelf afhalen en de lokatie is in Rotterdam.
taco1
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2016, 09:11

Re: 20 m2 vlasisolatieplaat 120 mm

Bericht door taco1 »

Uiteindelijk contact opgenomen met de leverancier, groenebouwmaterialen.nl , zij hebben me in contact gebracht met een andere klant die het van me heeft overgenomen, hulde voor deze milieuvriendelijke en klantvriendelijke oplossing.
isolatie is nu klaar, op naar het stucken..
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3507
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: 20 m2 vlasisolatieplaat 120 mm

Bericht door Pietje »

Mooie oplossing zo :D
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Plaats reactie