gezocht rvs spiraal 12 mm

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mukkes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:39

gezocht rvs spiraal 12 mm

Bericht door mukkes »

wie kan mij helpen aan een RVS spiraal 12 mm DIAMETER 12 CM uiterlijk 33 cm lang DE SPIRAAL ZELF

heb er nu een in een Chinese pellet kachel gebouwd 13 KW, met een warmtewisselaar om de vloerverwarming te verwarmen en dit werkt leuk , helaas is deze spiraal 15 mm en de diameter waar deze in is gedraaid is 14 cm ,het gevolg is dat het allemaal net past maar niet echt mooi zit
de ideale maat van de spiraal is 12 mm diameter 12 cm en 33 cm lang (de spiraal)

als er iemand wat voor mij kan draaien of wat heet legen op de plank hoor ik graag wat hij moet kosten
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Re: gezocht rvs spiraal 12 mm

Bericht door Pieke »

Zoek 'ns op afbeeldingen "bierkoeling spiraal" of sites waar hobbybrouwers bij elkaar komen.

Oh ja.... Laat je ook nog ff hier http://www.ecologieforum.eu/viewforum.php?f=31 zien.Kan respons-verhogend werken :wink:

Veel succes,Pieke
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
mukkes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:39

Re: gezocht rvs spiraal 12 mm

Bericht door mukkes »

ik heb al eens een spiraal van een bierkoeler geprobeerd helaas was deze diameter te groot en bij het bijbuigen is deze licht geknikt het spiraaltje was te dun 9 mm ,maar bedankt voor de tip
pelletpower
Berichten: 3293
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: gezocht rvs spiraal 12 mm

Bericht door pelletpower »

Zelf roodkoper om een buis trekken? Kun je het maken zo je wilt.
mukkes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:39

Re: gezocht rvs spiraal 12 mm

Bericht door mukkes »

pelletpower schreef:Zelf roodkoper om een buis trekken? Kun je het maken zo je wilt.
de voorkeur gaat uit naar RVS
Plaats reactie