Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Beste allemaal

Een buur die me niet moet en ook al is veroordeeld wegens smaad en laster tegen mij tot 500 euro betaling aan mij, had me beticht in de buurt dat ik een pedo was, en ze heeft ook rond gebazuint dat ik een nsb,er ben die drugs plantages opspoor en aangeef, met natuurlijk dreigende gevolgen.

Ze wil me huis uit hebben omdat ze me niet moet, dat is dan ook gelijk de enige reden.

Ze klaagt steeds dat de kachel stinkt, en dat het mijn kachel is, ik heb een boerenhaard van supra waar ik een naverbranding heb ingebouwd en kamer. er is geen stank en rook, behalve even na aansteken, en dan nog vrijwel niks, geen enkele andere buur klaagt.

De woningbouw echter geeft aan dat ie weg moet omdat hij gevaarlijk is, er is een schoorsteen gemaakt zonder toestemming, maar er zat al een schoorsteen alleen 2 gaten in de hoek bij plafond waren nodig om de roestvast stalen flex pijp aan te sluiten op de pijn naar de kachel, de brandweer is ook al eens geweest en heeft vol verwondering staan kijken naar het blauwachtige vuur van de naverbrander en bij openen deur geen enkele reuk.
Er is ook al eens een interventie team binnengevallen, met 3 agenten en alle controleurs, ook door hun en de buur die ze hand boven hoofd houden, ik wilde een nog betere kachel bouwen en dat is een rocket mass heater, deze zal nog veiliger en schoner zijn, maar dat is al bij voorhand verboden door deze woningbouw die trouwens gewoon via de achterdeur binnenvalt bij mij, het is met hun en de gemeente waalwijk een machtsspelletje.

Dit gezegt hebbende, hoe kan ik dit aanpakken want ik heb natuurlijk al de andere papieren ook waaronder veroordelingen buur en invallen politie terwijl ik niks misdoe, het is gewoon een machts misbruik spelletje, daarnaast er zijn hier in de ddirecte omgeving al tientallen houtkachels, ook in schuren, die wel stinken, en een kennis heeft een houtkachel waarvan zelfs deze woningbouw de schoorsteen heeft gezet door de dakpannen heen.

maten meten dus, en dit lijkt gewoon op dwarsbomen. en weet ik ben een hulpverlener, compleet sociaal mens, ik gebruik de houtkachel wegens artrose de straling ervan is erg heilzaam, de kachel is een gewoon mer, geen zelffbouw, maar aanpassing compleet veilig en stook nu al 7 jaar ermee.

Denk dat in de toekomst het alleen maar erger word en daarom ben ik wel voor goede kachels, deze zijn bijvoorbeeld de versies van Peter van den berg, zouden er blij mee moeten zijn zo,n reukloze kachel.

heel rits papier he, en er is nog meer, ik denk dat ik de rechtszaak laat plaatsvinden, al zag ik dat ze toestemming vragen om binnen te vallen en de kachel te verwijderen op mijn kosten.

vrg kees
Bijlagen
buuruitspraken.png
ScreenHunter_269 Jun. 21 18.38.jpg
ScreenHunter_899 Mar. 08 12.33.jpg
ScreenHunter_900 Mar. 08 12.44.jpg
ScreenHunter_1045 Apr. 06 15.57.jpg
ScreenHunter_1044 Apr. 06 15.52.jpg
huurovereenkomst, waar duidelijk staat dat kleine ingrepen mag, ik heb gewoon aansluiting gemaakt.
huurovereenkomst, waar duidelijk staat dat kleine ingrepen mag, ik heb gewoon aansluiting gemaakt.
JantjeV8
Berichten: 4014
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door JantjeV8 »

de huurovereenkomst met de voorwaarden heeft u voor akkoord ondertekend, daar is geen spelt tussen te krijgen.
Schijnbaar heeft u de mogelijkheid gehad een aanvraag voor die kachelverbouwing te doen, maar heeft u dat niet gedaan--> geen spelt tussen te krijgen.
Dat de schoorsteen volgens Bouwbesluit gebouwd moet zijn--> geen spelt tussen te krijgen. (Dus zorg dat die daar naar is, roetsporen zijn toch op een foto vast te leggen?).
De klagende buur, tja, gewoon de oproep voor de rechtzaak afwachten, rustig op een nette manier uw verhaal doen.

U kunt de politie lastig (blijven) vallen met aangifte voor overlast van een lastige buur.

Overigens bent u een behoorlijke aktieveling op diverse fora alwaar u met iedere buur wel een geschil lijkt te hebben?? Heeft u een spiegel in huis?
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Even herstel op uw opmerking. want zoeken op keesijp60 levert toch echt geen ruzies op, die zijn er ook niet, de buur speelt al langer die is zelfs al veroordeeld ook, heeft me 500 euro betaald, had zaels slachtofferhulp, knap serieus dus.

Ik zit op geen enkele fora behalve twitter en diyaudio, en op rijdende rechter om te vragen hoe het zat, maar niet actief meer , waar heb je dat diverse fora vandaan? en de ruzies daar? Zou ik graag weten dan, ik heb met geen enkel mens problemen, het gaat echt over een buur, Nu de schoorsteen. wel die zat er al, hier waren vroeger kolenkachels, alleen de schouw was weg, ik heb dus boven de opening gemaakt en aangesloten op een er al zittende roestvast stalen flexpijp., er zit een flex in de oude schoorsteen die voldoet, binnen loopt een pijp naar de kachel en die is gewoon normaal werkend. een insert voor de verwarmde lucht zodat ie niet rookt en stinkt wat prima werkt. De brandweer laatst vond alles prima, natuurlijk ziet dat gat boven tegen plafond er niet mooi uit, maar dat is in een uurtje te herstellen, ken wel iemand die dat kan aansmeren.

In de huurovereenkomst staat er niets over en ik mag kleine dingen wel veranderen, dat gat is maar kleine ingreep. andere huurders hier hebben gewoon een houtkachel, en deze woningbouw heeft ook gezegt dat ze de zaak zouden maken als ik zou tekenen toen voor de verbouwing, maar moest dat nu zelf, kwman dat niet na, in de woonkamer moet ik een soort schouwtje maken, dat ga ik ook doen, is het ook netjes, maar goed zegt niets over veiligheid. ik stook al 7 jaar nu, altijd toegestaan, maar nu die mevrouw de buur is steeds bezig, weet er zitten hier in 50 meter cirkel al meer dan 40 houtkachels en enkele open haarden.

Zaken als op de eerste foto doen ze niks aan, deze stinken wel en zijn oorzaak, dit was een kachel in een schuur, andere foto,s zijn mijn kachel en laatste is plaatje wat losraakte, je ziet hoe wit het is, schoorsteen wordt max 180 graden bij vol vermogen.

Jammer dat ik hier nu ook gelijk als een ruziezoeker wordt aangemerkt, ik had een beetje meer van dit forum verwacht eerlijk gezegt, allemaal houtstokers, zo lang het nog duurt dan.

vrg kees
Bijlagen
DSCN2933.JPG
DSCN2844.JPG
DSCN2853.JPG
DSCN2864.JPG
Laatst gewijzigd door keesijp60 op 10 apr 2018, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Hier is ie in actie. de flex loopt door de oude kolenkachel schoorsteen naar het dak, gewoon volgens de regels.

https://youtu.be/Xr7TYp26Lew

O ja die schone raampjes, dat is na een winter stoken, blijft mooi schoon wegens de wasser die er in zit.
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

JantjeV8 schreef: 10 apr 2018, 14:17 de huurovereenkomst met de voorwaarden heeft u voor akkoord ondertekend, daar is geen spelt tussen te krijgen.
Schijnbaar heeft u de mogelijkheid gehad een aanvraag voor die kachelverbouwing te doen, maar heeft u dat niet gedaan--> geen spelt tussen te krijgen.
Dat de schoorsteen volgens Bouwbesluit gebouwd moet zijn--> geen spelt tussen te krijgen. (Dus zorg dat die daar naar is, roetsporen zijn toch op een foto vast te leggen?).
De klagende buur, tja, gewoon de oproep voor de rechtzaak afwachten, rustig op een nette manier uw verhaal doen.

U kunt de politie lastig (blijven) vallen met aangifte voor overlast van een lastige buur.

Overigens bent u een behoorlijke aktieveling op diverse fora alwaar u met iedere buur wel een geschil lijkt te hebben?? Heeft u een spiegel in huis?
roet kom hier van, kaarsen, ik heb die elke avond aan al 8 jaar, ik moet wel gaan witten ja, mag wel na 8 jaar.
Bijlagen
DSC_0510.jpg
dormos
Berichten: 979
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door dormos »

Dit verhaal lezende kan ik me niet geheel aan de indruk onttrekken dat het gezegde "waar rook is, is vuur" hier wellicht van toepassing zou kunnen zijn.

Wij kennen de situatie ter plekke niet en horen alleen jouw kant van van het verhaal, maar als een woningbouwvereniging schrijft dat je je niet aan voorwaarden in het huurcontract houdt dan zou dat natuurlijk best wel eens zo kunnen zijn.
Als we daarnaast lezen dat men je aanspreekt op voedselresten op een vloer en aanrecht, vieze keuken, een gastank en auto die verwijderd dienen te worden en vuilniszakken in de tuin dan zou het beeld kunnen ontstaan dat jij op een iets ander manier leeft dan de rest van je buurt.
Of roet van je kachel komt of van je kaarsen kunnen wij niet beoordelen, de verhuurder wellicht wel?

Het algemene beeld zou kunnen ontstaan dat jij een wat andere standaard hebt van wat netjes en schoon is dan veel andere mensen, en als je in een buurt samenleeft met andere mensen dan kan dat gaan wringen.

Je kunt denk ik niet ontkennen dat je op verschillende media behoorlijk acief bent met vooral negatieve zaken (rijdende rechter, rechtenforum, Twitter). Als je die tijd nou eens besteedde aan het aanleggen van een aan de regels voldoend rookkanaal, het plaatsen van een (niet zelfbouw) kachel, het netjes aanvragen van het een en ander, opruimen in en rond je huis dan wordt je leven waarschijnlijk een stuk makkelijker voor jou en je buren.

Als je niet de aandacht van handhaving had getrokken door andere zaken in en om je huis had je waarschijnlijk probleemloos met een eigenbouw kachel kunnen stoken. Nu ze je op de korrel hebben is dat waarschijnlijk een gepaseerd station. Uithuilen en opnieuw beginnen?

Groet,

Hans
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Mijn keuken, zoals ie er uit zag toen de team kwam, hoe ik leef heeft geen mens iets mee te maken, ik ruim gewoon op, en daar zit het niet, de plaatsings op twitter en zo gaat allemaal over hetzelfde ding, daarnaast de gastank en de oldtimer die op de werft stond is geen vuil, jullie hier die allemaal zelf kachels bouwen vegen met mij de vloer aan om al bij voorbaat deze woningbouw voor te trekken. Ik dacht dat juist de experimenten goed waren voor de toekomst, zeker omdat gas gestopt gaat worden, ook al zal hout nooit vervanging kunnen zijn omdat er gewoon te weinig is.

Nogmaals.

Ik heb een officiele kachel en geen open vuur zoals in de brief staat van de woningbouw, en gebruik een bestaand rook kanaal van de vorige bewoners met een flex er in en dat voldoet gewoon, en dat al 7 jaar. als ik er insert er uit haal kan ik gewoon de kachel weer origineel maken, met natuurlijk wel rook, het is een oude boerenhaard.

Dus we mogen niet meer in nederland leven zoals we willen, die etensresten waren er helemaal niet, mijn voortuin is netjes met mooie bloemen straks weer, bij die buur is het een grote puinhoop voor, allemaal onkruid, maar mij spreken ze er op aan. de oldtimer was ik aan het opknappen, dat mag gewoon maar wegens gebrek aan tijd moest hij toch weg met tank, alle plaatsingen ook op rijdende rechter is gewoon het gevolg van hetzelfde probleem, de buur.

weer foto,s om mezelf te bewijzen hier, en ook de artsen brief waar alles mee begonnen is, ik ben electro sensitief en noest daarvoor verhuizen naar hier, ook dat ging niet zonder eerst een rechtszaak, later kwam die buur ineens met een wifi zendmast van 4 watt op dak, vlak bij mijn slaap plek, dus weer naar advokaat. alles alleen omdat ze me niet moet wat me trouwens ook was verteld, de whattsapp kom dan ook van een andere buur en die zei dat ze me over straat bracht als pedo, en dat had ze overal geplaatst zelfs op mijn youtube toen, daardoor ben ik dus ook bezig gegaan om dat ding te verwijderen, althans als ze naar de rechter stappen heb ik heel veel spul waardoor winnen een fluitje van een cent is, ik heb arts en andere mensen zoals ggd mee.

Dat klemrijden en die open arm, dat was omdat ze mij met een busje van de weg reden, en hij doorreed, dat krijg je als je als pedo wordt weggezet.

Ik moet dus voor deze materie gewoon naar de rechter en misschien is het wel beter zelf als eerste te gaan.

Deze buur is ook veroordeeld voor deze daden en dat alleen na eerst een klacht indienen tegen de politie die dat niet wilde doen, zo werkt vriendjespolitiek hier wat ze gaan koffie drinken bij de eigenaar antenne, en weet dat van iemand anders die ook zoiets had maar dan een gsm mast, buurt tegen dus, en die waarschuwde mij dan ook.

Maar misschien hoeft het al niet, ik zie dat er een conflict dreigt tussen rusland en amerika, het gaat niet goed daar.

vrg kees
Bijlagen
buuruitspraken.png
ScreenHunter_269 Jun. 21 18.38.jpg
DSCN2504.JPG
DSCN2496.JPG
klemrijden.jpg
ScreenHunter_456 Jan. 29 20.12.jpg
arts.jpg
DSCN2834.JPG
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Kan de moderator deze thread verwijderen please?

Ik heb een veger laten komen, het kanaal is prima, met bonnetje..

vrg kees
JantjeV8
Berichten: 4014
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door JantjeV8 »

Ik ga hier inhoudelijk niet (meer) op in. Ik kan op afstand niet goed beoordelen of de intenties van KeesIjp goed of niet goed zijn of dat hij een spiegel voor moet houden. Het laatste wat ik wil is iemand verkeerd beoordelen.
dormos
Berichten: 979
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door dormos »

idem
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

JantjeV8 schreef: 11 apr 2018, 16:32 Ik ga hier inhoudelijk niet (meer) op in. Ik kan op afstand niet goed beoordelen of de intenties van KeesIjp goed of niet goed zijn of dat hij een spiegel voor moet houden. Het laatste wat ik wil is iemand verkeerd beoordelen.
Hou in de gaten dat er heel veel kees en keesijp zijn, zo kan je gemakkelijk verkeerd beoordelen, voor mij is het echt alleen maar de buur en woningbouw en gemeente wegens machtsmisbruik volgens mij.

Het probleem is ontstaan nadat ik hier kwam wonen, de buur scheen mij niet te moeten en heeft mij zodag beledigt dat ze veroordeeld is, zoals dat ik pedo was en zo, ik heb zelf verder nooit op hun ingegaan en nog niet alleen bellen ze steeds dat de houtkachel stinkt terwijl er hier in de omgeving er 10 tallen branden, waaronder enkele open haarden. haar bedoeling is om me huis uit te jagen omdat ze dat wil, haar man heb ik eigenlijk geen probleem mee, als ik nu op de werft ga hobbien zoals laatst de test rocket heater laten branden staat de politie gelijk aan de poort, terwijl er niets rookt of stinkt, ze beld de woningbouw dat huis stinkt en zo kwam men dus binnen, aanrecht was gewoon schoon, behalve een stukje fruit, en kreeg abrupt brief dat mijn keuken vies was en zo.

Daarnaast heb ik electrostres, ik kan niet slapen dichtbij een antenne zoals gsm, en de rechter heeft mij hier in gelijk gegeven nadat hij de brief van ziekenhuis en arts las, ondanks dat de woningbouw weet van deze problemen hebben ze alsnog deze buur een vergunning gegeven voor het plaatsen van een zware wifimast die een bereik van 15 km heeft en enkele watts uitstraalt, beetje hetzelfde als een gsm, waardoor ik weer klachten kreeg, deze mast is nu verzet na het inschakelen van een advokaat, maar nog is er straling die wat invloed heeft volgens mij, ik begrijp dus niet dat een woningbouw wat toch een sociale organistatie is een zendmast toestaat terwijl zijn huurder, ik dus gevoelig is.

Daarna is het allemaal zijn gangetje gegaan, ik heb nu enkele mensen gesproken en ook van kachelwinkels en rook kanaal bouwers. ze zeggen dat als het kanaal al aanwezig was en goed is dat ik die gewoon in de huiskamer mag aansluiten, huurcontrakt zegt er niks over en sterker nog, deze woningbouw heeft vorig jaar de kap gerepareerd van dit kanaal omdat ie las zat te rammelen, toen was er geen probleem schijnbaar en had ik dezelfde kachel en kwamen ze het gewoon op hun kosten maken, misschien eens copy van rekening vragen aan dat bouwbedrijf.. maar denk dat een briefje van de veger ook wel voldoende is voor de rechter, blijft wel over of ik het ongevraagt mocht openen dat kanaal ook al is die goed, gezien de reparatie die ze uitvoerden van die kap zou dat dus automatisch het geval zijn, ik denk een advokaat te nemen goed idee is. en dan ga ik de rechter gelijk vragen om verwijdering van die zendmast.

ze praten over open vuur in de brief dat snap ik niet, is een rocket mass heater ouwe stijl nu wel of niet een open vuur, hij brand onderin en je kan vuur zien zonder glas je zou dus zeggen van wel. Ik kan eens aangekaart bij de woningbouw om een rocket mass heater te bouwen in huis, dat is me uitdrukkelijk verboden, maar een andere kachel boer zei dat ik gewoon een mass heater mag bouwen zolang ie niet vast zit aan huis en de perter berg zijn ontwerp kwam geloof ik een goedkeuring via polen voor? dit wegens de toch wel hoge kosten.
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Ik heb hier wel een uitspraak gevonden waar bij een huurder in het ongelijk is gesteld, maar de woning was dan ook een gestapelde woning, met meerdere verdiepingen en de man had een oude kolen kachel als ik goed lees.

Ik vind het wel wat vreemd want er zijn maar weinig regels voor houtkachels, er moeten nog goede regels komen, en daar willen z dan ook aan beginnen.

En houtrook.nl is natuurlijk een strijden tegen houtkachels.

https://houtrook.nl/houtkachel-mag-niet-in-huurwoning/

vrg kees
dormos
Berichten: 979
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door dormos »

Uitspraak is op basis van het feit dat het zeer aannemelijk (op basis van bouwjaar) is dat het rookkanaal alleen geschikt is voor een gaskachel, en dat niet aannemelijk gemaakt is dat het geschikt is voor houtstook. Verder wordt inderdaad meegenomen dat het gestapelde bouw betreft.

Het risico van brand is dan niet alleen voor de bewoner, maar ook de mensen die er boven wonen lopen gevaar.

Lijkt me niet heel onredelijk.

Groet,

Hans
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

dormos schreef: 12 apr 2018, 15:52 Uitspraak is op basis van het feit dat het zeer aannemelijk (op basis van bouwjaar) is dat het rookkanaal alleen geschikt is voor een gaskachel, en dat niet aannemelijk gemaakt is dat het geschikt is voor houtstook. Verder wordt inderdaad meegenomen dat het gestapelde bouw betreft.

Het risico van brand is dan niet alleen voor de bewoner, maar ook de mensen die er boven wonen lopen gevaar.

Lijkt me niet heel onredelijk.

Groet,

Hans
Bedankt hans.

Ik had kontakt met de woningbouw en hij verteld dat open vuur in de brief wat er toch duidelijk staat niet klopt, hij borduurt op het feit dat ik
een bestaand rook kanaal heb geopend, die trouwens voldoet aan de eisen voor houtstook omdat deze geschikt is voor kolen en hout, gezien de leeftijd van de gemetselde schouw zit er een flex pijp in van roestvast staal geschikt voor hout, de houtkachel echter daar heb ik geen certificaat voor, ik heb net de brandweer gebeld en die zegt schoorsteenveger laten komen en deze kan je een briefje geven als die geschikt is voor hout en oke is, dan kan de rechter hier al niets meer van zeggen.

De brandweer zegt wel, voor de houtkachel zelf een Suppra houtkachel, welke ook hout kan stoken, heb ik geen certificaat, ik denk dat vele mensen die niet hebben, ik geloof dat de ontwerpen hier maar ook de gemetselde versies dan eigenlijk ook niet mogen, lijkt me sterk, ik hoorde laatst wel dat jullie hier bezig waren met de kachel van peter van den berg er een papiertje voor te krijgen. Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen met ecoligie bezig zijn en kachel proberen te maken die zonder hinder zijn, als ik kachel opstook heb ik dikwijls geen schrijntje rook, en ik slaap op zolder net onder de schoorsteen uitlaat met altijd dakraam open, ik ben licht astma, en nog nooit problemen of geur, ja wel geur van die rotzooi die isolatie wordt genoemd, hinderlijk irritante chmische geur bij windstil weer.

Misschien is er ergens wel iets te vinden voor de kachel, de mijne is van de jaren 70, van een boerderij. met een insert voor de naverbranding en korte downdraft, vanmiddag even schoon gezogen en zag alleen maar vliegas,, de fijne gaas vangt mooi veel stof af, dat gaas gloeit mooi bij de naverbranding, moet ik dan wel moertje voor uitdraaien deksel.

Ik moet ook even melden als ik dat niet gedaan heb dat tijdens de renovatie ik weer netjes door de woningbouw ben aangesloten aan rook kanaal, met dezelfde kachel, en in die tijd, een paar jaar heb ik nog nooit klachten gehad, maar ik rook dikwijls hout, niet van mij maar van de buren om me heen.

Verder vind ik het oneerlijk dat ik zou moeten stoppen en dat de rest in dezelfde huizen gewoon mogen stoken, en nooit last hebben, en die hebben ook nog eens gelijk de schoorsteen in kachels, bij mij moet de rook door 2 meter smalle doorgang waar hete lucht in wordt geinjecteerd, en dat geeft reukloze verbranding. Ik las ook dat utrecht ook wel eens die problemen had maar als gemeente niets kan doen, waarom nu dan wel door een woningbouw,, de rechter zal toch in wetboek moeten kijken, ik ga me indekken door de zaak te keuren. Misschien kan een winkel het want dit is wel een serieus gevaar voor de handel van hun.

Maar misschien als rusland en amerika beginnen, dat het niet meer nodig is de kachel te verwijderen, die blazen ze dan met huis en al weg, me included.

Hier wat regelgeving houtkachels, ze kunnen stookverbod geven, maar kachel laten verwijderen middels een inval zoals de brief is wat moeilijker.

https://houtrook.nl/regelgeving/

vrg kees
Bijlagen
DSCN2873.JPG
keesijp60
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 okt 2017, 11:27

Re: Dreigen met rechter als ik de kachel niet verwijder.

Bericht door keesijp60 »

Plaats reactie