welke hostingprovider heeft goede website templates?

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door Ruuben »

Bij welke hosting provider kun je het beste terecht voor meegeleverde snelle website bouwer?
WillemLimmen
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 okt 2014, 11:47

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door WillemLimmen »

Ruuben, je hebt geen provider nodig om een website te ontwikkelen. Je kunt een localhost maken met Xampp en daarmee offline je website bouwen in bijvoorbeeld Joomla. Beiden zijn gratis te downloaden.

Vervolgens test je je eigen fabrikaat met verschillende browsers, zoekt een voordelige doch betrouwbare provider en gebruikkt bijvoorbeeld Filezilla om jouw bestanden in 1 keer naar de/een provider te uploaden.

Groeten Willem
Sputnik
Berichten: 206
Lid geworden op: 08 feb 2015, 14:39

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door Sputnik »

Ik adviseer je voor een Wordpress installatie te gaan. In hoeverre ben je bekend met HTML, CSS en PHP? Indien je geen ervaring hebt en niet op wilt doen, dan zou ik eens een kijkje nemen op Themeforest voor een leuk template. Mocht je aanvullend advies nodig hebben, stuur maar een berichtje.
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door Ruuben »

Ik ben niet thuis in websites en software. Geduld, concentratie en tijd ontbreken. Ben bang dat ik volle dagen zoet ben met bouwen anders.

Wat vinden jullie van jimbo website maker?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door kockie »

Wat wil je maken? Het is eerst belangrijk om dat te weten voordat je er een cms oid bij zoekt.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
WillemLimmen
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 okt 2014, 11:47

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door WillemLimmen »

't is ook gratis. Gewoon proberen, is het niets, dan weet je zeker al weer meer.

Groeten Willem
Erikvr
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 mar 2009, 13:41

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door Erikvr »

De meeste hostingproviders hebben in het goedkoopste pakket al een dashboard waarin je binnen 5 minuten al een website naar keuze (blog etc) kunt aanmaken. De tijd van zelf een Wordpress install doen is allang voorbij tenzij je dat leuk vindt, je moet het dan zelf ook updates verzorgen.
Hier kan het trouwens helemaal gratis.
groet,
Erik
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door Ruuben »

Ik zit nu bij mijndomijn.nl
Maar die website bouwer is een drama. Ik snap er echt helemaal niets van. Het lijkt zo klik klik simpel. :(
OBL-Rien
Berichten: 1368
Lid geworden op: 10 jan 2012, 17:30
Contacteer:

Re: welke hostingprovider heeft goede website templates?

Bericht door OBL-Rien »

Ik ben onlangs juist van Wordpress afgestapt.
Elk jaar omstreeks de kerst verloor ik van sommige sites de inhoud. In de vorm van compleet weg.
Geen idee waar dat aan lag, ik heb niet genoeg sites om de oorzaak te kunnen identificeren.

Ben nu overgestapt op Jekyll, en host mijn sites zelf (thuis). Het is wel even wennen want WP is een dynamische site terwijl Jekyll statische sites maakt. Het resultaat is wel dat mijn server nu onwaarschijnlijk snel is :-)
De dynamische aspecten moet ik nu ergens anders onderbrengen (ben nog bezig).
http://www.overbeterleven.nl
http://www.nonagressieprincipe.nl

“There comes a time when one must take a position that is neither safe, nor politic, nor popular, but he must take it because conscience tells him it is right.” - M.L. King
Plaats reactie