[TV] Alaska: the last Frontier

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

Sputnik
Berichten: 206
Lid geworden op: 08 feb 2015, 14:39

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door Sputnik »

Geinig, ik ben bij de laatste Bondfilm keihard in slaap gevallen. Niet zozeer dat ik het niet vermakelijk vond, in tegendeel, maar het was me een potje warm in de bios.. Happy People krijgt ook mooie IMDB rating, eens even kijken :D
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8533
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door kockie »

Mijn laatste film die ik in de bioscoop gezien heb was "de minions" met een tweetal schaterende kinderen. Ik zou ook wel van die gele mannetjes willen hebben ;)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Ernest Dubois
Berichten: 723
Lid geworden op: 24 okt 2013, 20:12
Locatie: Oostrum/Mesa

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door Ernest Dubois »

Ik ging vroeger elke jaar naar de film festival in Leeuwarden (daarvoor woonde ik in Utah en deed vrijwilligers taken bij Sundance in ruil voor gratis toegang, moest elke dag van de stad naar de bergen liften, lessen moeten zwijgen voor die week) en verder niet naar een film maar bezuiniging hebben er een pot van gemakt,
Nu heb ik een tiener thuis die de conventies van de maatschappij op zoek is en dus komt 007 in de beeld.

Blijkbaar is de Herzog film van Joubuis gehaald. Hij stond er een paar jaar geladen in Russische en later en zelfs en Engels versie.
Werken, das leuk.
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2186
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door benthuis »

Ernest Dubois schreef: Blijkbaar is de Herzog film van Joubuis gehaald. Hij stond er een paar jaar geladen in Russische en later en zelfs en Engels versie.
Op JousNet nog te vinden in het "engels". Kan hem delen als er interesse is... Gisteren met zeer veel plezier gekeken met de hele familie! Bedankt voor de tip Ernest! Prachtig hoe die trapper zn eigen Ski's hakt en hoe hij fluitend zn ingestorte hut repareert...
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Ernest Dubois
Berichten: 723
Lid geworden op: 24 okt 2013, 20:12
Locatie: Oostrum/Mesa

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door Ernest Dubois »

Oh goed, ben ik blij dat ik een positief bijdragen kon opleveren.
Werken, das leuk.
Sputnik
Berichten: 206
Lid geworden op: 08 feb 2015, 14:39

Re: [TV] Alaska: the last Frontier

Bericht door Sputnik »

Gaaf dat je in de VS aan het Sundance festival mee hebt kunnen werken! Ik heb in 2008 gejureerd bij het filmfestival in Leeuwarden, superleuke ervaring.

@Benthuis: deze ga ik ook even nazoeken, thanks :D
Plaats reactie