Nee, nog geen resultaten van deze combinatie omdat-ie nog niet is gebouwd. Er zitten nog wat meer ontwikkelingen in de pijplijn, maar ik weet nog niet of het wat oplevert. Ik ga niet meer publiceren tijdens de ontwikkeling zelf. Dat heeft nadelen, kritische geesten kunnen niet meer meepraten. Maar het heeft als voordeel dat er dan geen mensen zijn die kunnen zeggen dat ze een deel van het werk gedaan hebben. En daarmee claimen dat het zijn of haar intellectueel eigendom is. Dat gaat me niet nog eens overkomen.
Ik denk er de volgende keer een Creative Commons licentie aan te hangen. Beleefd vragen om naamsvermelding is niet genoeg, de meeste mensen in Nederland weigeren dat botweg tot nu toe. Ook een Nederlandse dame die in Belgie een kachel door Joris Pouls heeft laten bouwen vond het na twee keer aandringen niet nodig om mijn naam te noemen in
de beschrijving die ze op haar website had gezet. Dan had ik er maar patent op moeten nemen, open source betekent volgens haar dat je geen poot hebt om op te staan. Ik zie dat anders: het ontwerp is gratis en mijn naam vermelden als de ontwerper kost nog steeds niets dus vind ik het redelijk dat mijn verzoek wordt gehonoreerd. Maar nee...