Inlog problemen

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bert
Berichten: 133
Lid geworden op: 06 feb 2006, 21:43

Bericht door Bert »

Kockie, even tussendoor:

Klopt het dat, als je zoals ik tussen iedere zin die je schrijft even een paar minuten op de achterkant van je pen moet sabbelen, dat je dan zonder waarschuwing uitgelogd wordt?

Bedankt!
Bert
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Bert schreef:Kockie, even tussendoor:

Klopt het dat, als je zoals ik tussen iedere zin die je schrijft even een paar minuten op de achterkant van je pen moet sabbelen, dat je dan zonder waarschuwing uitgelogd wordt?

Bedankt!
Bert
Dat zou niet zo moeten zijn. Log je automatisch in? Dat zou kunnen helpen. Wat ook nog wel eens problemen geeft is een veranderend ip-adres, daar misschien last van?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Bert
Berichten: 133
Lid geworden op: 06 feb 2006, 21:43

Bericht door Bert »

een veranderend ip-adres, daar misschien last van?
Geen idee. Waar kan je dat zien?
bedankt. Bert
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Ik heb al even voor je gekeken en heb gezien dat al je berichten vanaf een ander ip-adres zijn verstuurd. Je krijgt dus continu een ander adres. Misschien dat het wisselen van ip adres tijdens het schrijven van het bericht gebeurt. Op dat moment wordt de sessie verbroken en wordt je uitgelogd.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
christophe
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 feb 2006, 23:26
Locatie: zwalm (belgie)
Contacteer:

Bericht door christophe »

bert,

dit kan je veranderen door een router te plaatsen tussen je modem en je PC (en als je nu via een USBmodem werkt wil dat zeggen dat je beter ineens een router-modem aanschaft)
normaal moet je ip-adres dan vast blijven.

PS: kockie, zijn die ipadressen dan nog steeds uniek? of krijg jij dan het ipadres van de router te zien? kan je mij mijn ipadres mailen? dan kan ik dat nakijken met de router welk er naar jouw wordt doorgezonden, ben wel eens benieuwd.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Ik zie alleen externe ip-adressen. Dat is dus het ip adres wat je kunt zien als je op de volgende pagina gaat kijken: http://www.mijnip.nl

Het vastzetten van een intern ip (achter je router) heeft geen zin. Ik heb zelf ook een keer het bovengenoemde ip gehad, maar toen zat ik achter een load-balancer en die schakelde continu tussen 2 adsl lijnen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie