Steenmarter (martelaar)

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Steenmarter (martelaar)

Bericht door David86 »

Een beetje mosterd na de maaltijd maar misschien is het een idee om de nietjes te vervangen door krammen, die vragen behoorlijk wat meer trekkracht om los te komen.
..
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Re: Steenmarter (martelaar)

Bericht door Pieke »

Dankjewel David,

Toch ga ik je tip gebruiken.Morgen mag ik van mijn sponsor nieuwe diertjes uitzoeken en die moeten nu natuurlijk gehuisvest worden in Fort Knox. Ik heb gewoon de fout gemaakt om de ren provisorisch ontsnappingsproof te maken ipv indringerproof. Ik heb nooit eerder ongewenst bezoek gehad, dus ik dacht dat ik het nog wel een dagje zo kon laten. #leermomentje
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Steenmarter (martelaar)

Bericht door David86 »

mocht je niet uitkomen, ik heb evt. nog broedeieren van poule de bresse en noord hollands blauw.


Groeten,
..
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Re: Steenmarter (martelaar)

Bericht door Pieke »

Wederom bedankt David, voor je tip en aanbod. Doet me goed, want ik voel me zwaar beroerd en schuldig. Ik heb je eitjes gelijk gegoogled. Mooie beessies,maar gezien de afstand niet te doen om ff aan wippen en verzenden lijkt me een delicate kwestie.

Vrijdag gaan we nieuwe kippies en eendjes halen.Vandaag al even contact gehad met mijn pluimveehandelaar waar we ook het voer halen,die wilde na alle ellende wel een prijsje maken.
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
Plaats reactie